Viking
Silver
Bordsur?
/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
Japp! Reklamgrej till urmakerierna som sålde Lemania på 60-70-talet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bordsur?
/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
Men vad f....n tokcool klocka ! SnyggtFörsta dagen då vår lokala sommar loppis öppnade hittade jag den här reliken från starwars i en låda med gamla mynt.
31 miljoner i det moderna 1040 verket som daterar den till 69-70. Fungerar ok men behöver en service. Priset? den var dyr! 70 spänn men då prutade jag ner den till 50 spänn och fick den eftersom den saknade band/länk. Vad ska en sådan här ha mellan luggarna?
Sensmoral! Besök loppisar i sommar! Plötsligt händer det...
Jäklar vilka fynd en del har gjort! Ska förmodligen på mitt första loppis någonsin på lördag, får se om jag hittar någonting kul!
Lycka till, men ha inställningen att du inte kommer hitta något de flaxfynden några av oss har gjort är relativt ovanliga och man dyker inte på dem varje gång...
Eller i princip aldrig Själv hittade jag dock en Heuer idag!
Släng upp lite bilder!
Nyfikna än?
En riktig Cooling Sandkvist!
Ja den är cool som attan! Och lite kul att den verkar vara hyffsat ovanlig, där är ett par som gått för runt 220-270usd på bukten!
Rätt ball sak att glida omkring med på sommaren!
Schysst!Fyndade blivande klockförvaring idag. 35 spänn är ju inte så mycket men den behöver ju lite TLC först i form av lite slipning och så.
Återkommer när den är klar.
Jim
Då kommer den då va!
Trumvirvel!
eh?
Ett styck Heuer Surfer! Av den knappa info jag hittat på interwebzen så är det ett stoppur anpassat för surfare.. döh. Iprincip nyskick och på racing-tropic!
Wristshot!
Samma ref som jag sett innan, men den ser inte riktigt likadan ut undrar om min är tidigare eller senare?hittade din ref 203.510 (från 1986) i en heuer- katalog
http://www.calibre11.com/tag-heuer-catalogues/1986-catalogue-time-action/
sidan 43
Samma ref som jag sett innan, men den ser inte riktigt likadan ut undrar om min är tidigare eller senare?
Gillar tråden!
Jag omvärderar min inställning till loppisar medan jag läser, vilka sköna fynd ni verkar hittat
Precis . Största fynden hittar man nog i garageloppis/dödsbo.Tyvärr är det 99,9% skit på många loppisar, men man får genomlida det för att lite då och då hitta guldkornen