Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Googlade lite hastigt och hittade en lång lista med loppisar i Danmark Sen tar du alla loppisar du ser på vägen dit!Mina fynd från förra året. Hundra riksdaler stycket. Polerat glas och nya natoband. Sjukt sugen att åka på loppisrunda i helgen! Jag ska till Köpenhamn nästa vecka. Någon som vet hur det ser ut där, vad gäller loppis och vintage?
Tror det kallas djupmätare.Riktigt coola! Tryckmätare?
Inte fynd kanske, och inte loppis för den delen, men kom hem med denna från årets Antikmässa i Helsingborg!
Härligt möglig tavla och snygga blånerade visare
Mja kul att gå runt, men inte mycket klockor. B och C-hallarna är trevligare och mer tillgängliga än A-hallen som blir lite "snobbig" i brist på ett bättre ord, även om de är trevliga och hjälpsamma i montrarna även där.Bra överlag? Mässan, alltså.
...Eternan är definitivt bra överlag!
Något att ha?Inte en loppis utan halva REA priset på ICA, jag hade inte den här så det var bra att slänga i korgen!
Absolut för 50 spänn!Något att ha?
Visst finns alternativmässan i tennishallen som vanligt, du får åka dit i morron.Mja kul att gå runt, men inte mycket klockor. B och C-hallarna är trevligare och mer tillgängliga än A-hallen som blir lite "snobbig" i brist på ett bättre ord, även om de är trevliga och hjälpsamma i montrarna även där.
Tyvärr verkar inte samlarmässan vara i år, den brukar annars vara samtidigt bakom den "stora" mässan. Där brukar vara bättre priser och mer klockor, men resten är av varierande kvalité.
Va? Hittade ingen info om det och såg inga skyltar, inte ens inbokat i hallens schema, vad lustigt! Ja det får nog bli en tur dit imorgon!Visst finns alternativmässan i tennishallen som vanligt, du får åka dit i morron.
Hittade också den häromdagen!Inte en loppis utan halva REA priset på ICA, jag hade inte den här så det var bra att slänga i korgen!
Där var en hel del klockor så jag tycker det är värt ett besök även om jag inte köpte något.Va? Hittade ingen info om det och såg inga skyltar, inte ens inbokat i hallens schema, vad lustigt! Ja det får nog bli en tur dit imorgon!
Har du varit där i år? Något kul?
En memovox? Grymt!Längesen man snubbla in på loppis nu men hitta dessa två igår för ett bra pris
Riktigt mysigt stål på dynamicen
Mycket Rolex i den?Inte en loppis utan halva REA priset på ICA, jag hade inte den här så det var bra att slänga i korgen!
Inte övervägande, men ganska naturligt att det är några sidor, med tanke på deras långa historia, kvalité, patenterade uppfinningar och oavbrutet ägande och tillverkning. En dykarbild, och registret på minibilderna, får du tag i den, köp! Helt klart värt, mer än 50 som jag gav.Mycket Rolex i den?
Jäklar vilka fynd du springer på!Längesen man snubbla in på loppis nu men hitta dessa två igår för ett bra pris
Riktigt mysigt stål på dynamicen
Hitta även en liten text om just denna modell på hodinkee :
https://www.hodinkee.com/articles/a-week-on-the-wrist-the-jaeger-lecoultre-memovox-cal-825
Tack för att du delade med dig, då slapp jag åka till Ica i ÖrebroInte övervägande, men ganska naturligt att det är några sidor, med tanke på deras långa historia, kvalité, patenterade uppfinningar och oavbrutet ägande och tillverkning. En dykarbild, och registret på minibilderna, får du tag i den, köp! Helt klart värt, mer än 50 som jag gav.
NP!Tack för att du delade med dig
Bra shoppingrunda! Vad gick allt loss på?Loppisrunda idag!
Ca 150kr, spar bussen blev det budgivning på!Bra shoppingrunda! Vad gick allt loss på?
Trevligt! Och trevlig länk också!Dagens fynd, 50 tals Roamer