A.J.
Silver
Japp! Hojtar till om/när den ska vandra vidare, allt är ju till salu för rätt peng sägs det ju.. Vad vill du ge? haha!Blåränder är alltid snyggt Säg till om du vill sälja, skulle passa som matchdagsklocka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Japp! Hojtar till om/när den ska vandra vidare, allt är ju till salu för rätt peng sägs det ju.. Vad vill du ge? haha!Blåränder är alltid snyggt Säg till om du vill sälja, skulle passa som matchdagsklocka
Fin!Dagens lilla fynd kom i brevlådan , jag vet att inte dam klockor är så jättepopulära men kunde inte motstå denna för 69:-
Certina med originalkrona och 0,40 gulddoublé (ganska tjockt) urverket är ett 19-36 och den ska vara gjord runt 1963 om jag förstår serie numret rätt. ( 434 68 89)
Ska sätta dit ett ödleband ochge den till frun i present . ( istället för det gräsliga quartz uret hon har nu, låt vara att det är en Tissot)
Christer
Satan vilka fynd......kanske inte direkt loppis......men värt att vädras.....
http://www.mwrforum.net/forums/show...ancpain-Fifty-Fathoms-and-Hamilton-308-Device
En vet aldrig... Finns ju några retro-digitalare i a f. och kanske någon roligt länk. håll oss uppdaterade.Vann denna bytta på auktion igår kväll. Blir att hämta den på lunchen och kolla igenom ifall det finns något kul bland all skrot
Den silvriga vet jag inte, men den orangea måste väl vara fake/ommålad?Råkade på dessa två Favre Leuba i en Köp nu annons för 200kr på Tradera i går natt och kunde inte låta bli.
Så många falska Favre Leuba kommer ut från Indien idag att man aldrig kan vara helt säker men de ser okej ut på bilderna och för 200kr tar jag chansen.
Jag är lite orolig för den men det finns dock liknande modeller på nätet men då det finns så himla många fakeade Favre Leuba kan även de vara falska.Den silvriga vet jag inte, men den orangea måste väl vara fake/ommålad?
Du får se till att lägga upp en ordentligt sorterad gruppbild när du lagt vantarna på bytet!Vann denna bytta på auktion igår kväll. Blir att hämta den på lunchen och kolla igenom ifall det finns något kul bland all skrot
Han som målade den hadde just avslutad lunchen och inte tvättat händerna, därav curry färgen. Det är en HMT boett och troligen ST 96 värk.Jag är lite orolig för den men det finns dock liknande modeller på nätet men då det finns så himla många fakeade Favre Leuba kan även de vara falska.
En av två duger det också och har man tur så sitter ett originalurverk i den eventuella falska men senare förfalskningar har FHF verk.
Är det en tidig Franken kan det finnas rätt urverk i men är den helt fejk är det nog som du skriver ett FHF/ST verk i.Han som målade den hadde just avslutad lunchen och inte tvättat händerna, därav curry färgen. Det är en HMT boett och troligen ST 96 värk.
I mitt fall så var det bara massa skräp...
Två Rolex är ju inte illaI mitt fall så var det bara massa skräp...
Ah...
En klassisk Oysterquartz Day-Date! Många DD:s som saknar datum just idag!
Snygga visare har den också!
Skämt åsido - trist att det inte fanns något av glädje.
Men nästa gång ett "parti" uppenbarar sig så är du nog lika sugen ändå!
Hahaha man kan inte få allt nackdelen med att bjuda utan att se vad som finnsTvå Rolex är ju inte illa
Ge "rålexarna" till @Urkvinnan så kan hon låta sina mördarsniglar gå lös på dem.I mitt fall så var det bara massa skräp...
La @Nero13 ut Rålexarna där?!Det var inte bra att de las ut på Tradera.
Ska lägga ut en ny på skräpet utan "rolexarna" tänkte inte längre än till näsan. dok så stod det klart och tydligt att de är fejk men de åker i papperskorgen iställetYes det står klart och tydligt att det är fejk
Ska lägga ut en ny på skräpet utan "rolexarna" tänkte inte längre än till näsan. dok så stod det klart och tydligt att de är fejk men de åker i papperskorgen istället