Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack men tycker tavlan ser bra ut å tre index är nog inte så svårhittat tror jag än så länge i alla fall !!Kolla efter en ny tavla är nog det smidigaste,
Urdelar kanske har ?
Tror jagTack men tycker tavlan ser bra ut å tre index är nog inte så svårhittat tror jag än så länge i alla fall !!
Tror jag med, iaf som reservdel. Ett alternativ är ju att försöka hitta en härjad (billigare) tavla och plocka index från.Tror jag
Wow! Får man fråga vad du fick ge?Triss i möög
Zodiacen var riktigt cool, hur stor är den?
Bra fyndat! Du måste berätta med om Zodiacen vid tillfälle.
Grattis, vilket fynd (antar jag om det var loppis)!
DE SKA BARA VARA LOPPISFYND I DENNA TRÅD!!!!!!!!!Grattis, vilket fynd (antar jag om det var loppis)!
Självklart!DE SKA BARA VARA LOPPISFYND I DENNA TRÅD!!!!!!!!!
Thanks! Återkommer med storlek, är borta på julstök!Zodiacen var riktigt cool, hur stor är den?
And that's what it is!DE SKA BARA VARA LOPPISFYND I DENNA TRÅD!!!!!!!!!
Tack & bock!Grattis, vilket fynd (antar jag om det var loppis)!
Jäkla najs Zodiac. Tveka inte att höra av dig om du får för dig att flippa den.Thanks! Återkommer med storlek, är borta på julstök!
And that's what it is!
Tack & bock!
@Hr_Proos Will do! Är inte särskilt bevandrad vad gäller Zodiac. Tror det är 60-tal? Mig veterligen helt original? Signerad krona & länk, plus box - vilket är kul!
Jättekul om du har hittat den på loppis! Värde handlar ju om flera tusenlapparThanks! Återkommer med storlek, är borta på julstök!
And that's what it is!
Tack & bock!
@Hr_Proos Will do! Är inte särskilt bevandrad vad gäller Zodiac. Tror det är 60-tal? Mig veterligen helt original? Signerad krona & länk, plus box - vilket är kul!
Eller " kolla! Jag fick den billigt av en jag kände. Men det är ju iof inget loppisfynd. Men man kan ju kalla de loppisfynd eftersom priset nästan blev som ett loppispris eftersom jag kände killen som jag köpte den av"S
Självklart!
Annars finns "den stora paketuppackningstråden" eller "dagens vintageur".
Neee... Fel tråd...Eller " kolla! Jag fick den billigt av en jag kände. Men det är ju iof inget loppisfynd. Men man kan ju kalla de loppisfynd eftersom priset nästan blev som ett loppispris eftersom jag kände killen som jag köpte den av"
Känns nästan som om servicekostnaden var bästa fyndet (om det nu var bra utfört?)Frugans nu.....75 pix på loppis i Ludvika......+ 650 pix att serva!!
Är ju local nu i Luddan......avslöjar inget.......ingenting....Känns nästan som om servicekostnaden var bästa fyndet (om det nu var bra utfört?)
Var hittar man service till den kostnaden? Ludvika?
Klockan var fin den med.
Bara för att jag brukar fynda på Erikshjälpen!Men loppis-nazina, var går gränsen? Har sett att vissa postar Erikhjälpenköp, det kan ju inte gillas?
Nyligen köpt inte loppis men nästan.
Lite att fixa klockan går men saknar tre index, sekundvisare samt glas å tillhörande ring. Någon som har något liggande? Eller tips om vart jag skall vända mig mvh
Tyvärr, Strobo. Du och ditt agerande i den här tråden är ett hot mot samhällets grundläggande värderingar.Bara för att jag brukar fynda på Erikshjälpen!