Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är du och länsar dödsbon på dagarna eller?Nytt köp äldre Lemania funkar !
Är ingen Lemania expert men första brunfärgade urtavla jag kommit över !!!
Tyvärr inte , men har tidigare varit anställd i "auktionsbolag mm" så det är fortfarande till stor hjälp!!Är du och länsar dödsbon på dagarna eller?
Helt otroliga fynd du ramlar över
Ja oavsett får man gratulera, du är nog den bästa skattletaren här misstänker jagTyvärr inte , men har tidigare varit anställd i "auktionsbolag mm" så det är fortfarande till stor hjälp!!
Konstigt nog kommer fynden i Stim!!!
Tror jag inte men så klart hoppas jag på fler fynd men om å när det sker vet man aldrig !!Ja oavsett får man gratulera, du är nog den bästa skattletaren här misstänker jag
För några dagar sedan köpte jag en Camel Trophy skylt i gjuten metall. Den har dock inget att göra med klockorna egentligen utan tydligen hade dom denna typ av skyltar på bilarna som körde Camel Trophy tävlingen. Tyvärr är den dock inte så unik för som jag förstått det så tillverkas dom fortfarande så chansen att denna verkligen varit med på en tävling är minimal. Men en hundring var den helt klart värd och den passar bra till min lilla samling av Camel Trophy klockor.
Camel Trophy samlingen (som dock inte är loppisfynd).
Häftigt! Får ut och leta i sommar!Första dagen då vår lokala sommar loppis öppnade hittade jag den här reliken från starwars i en låda med gamla mynt.
31 miljoner i det moderna 1040 verket som daterar den till 69-70. Fungerar ok men behöver en service. Priset? den var dyr! 70 spänn men då prutade jag ner den till 50 spänn och fick den eftersom den saknade band/länk. Vad ska en sådan här ha mellan luggarna?
Sensmoral! Besök loppisar i sommar! Plötsligt händer det...
Fin Tissot!(Fyndat) i dag på loppis.
Carlton ser ut som ett riktigt fint objekt, ge den lite kärlek så kan det bli en höjare. Har letat efter en välbevarad Carlto ett tag och dom växer inte på träd.(Fyndat) i dag på loppis.
Endast rostfritt stål, Men Tissoten är graverad med Lufthansa tror jag.Fin Tissot!
Galan, har den något tryck på boettlocket?
Det låtet ju riktigt coolt, har du lust att bjuda på en bild?Endast rostfritt stål, Men Tissoten är graverad med Lufthansa tror jag.
Försöker i morgon.Det låtet ju riktigt coolt, har du lust att bjuda på en bild?
Här kommer bilden.Det låtet ju riktigt coolt, har du lust att bjuda på en bild?
Skoda! Fin klocka.Här kommer bilden.
Tack för info.Skoda! Fin klocka.
Fint fynd!Här kommer bilden.
Grymt! Nu blir jag sååå fruktansvärt avundsjuk på dig!Mina senaste loppisfynd!
Å priset för båda var som en kopp kaffe (nu strör jag salt i såret...)Grymt! Nu blir jag sååå fruktansvärt avundsjuk på dig!
Fantastiska klockor!
Det gäller att ha tålamod och att vända på tusen och åter tusen prylar, till slut händer det!Å priset för båda var som en kopp kaffe (nu strör jag salt i såret...)
Hoppas jag hittar samma tant i år igen, hon hade massor kul
Din fru's fynd är roligare än denna fuling som @Rozzy uppenbarade för oss i en tråd häromdagen.Min älkade frus senaste? Loppisfynd. Hon säger att hon köpte den för bandet, men jag älskar den! Och tror jag övertygat henne, en Musse var!
Den där är ju skitsnygg, bara ängsliga svenskar som inte förstår sig på.Din fru's fynd är roligare än denna fuling som @Rozzy uppenbarade för oss i en tråd häromdagen.
Jag kör 'miniatyrbild' så att så få som möjligt får huvudvärk av att se eländet (igen)
Ha ha, ja den är inte så rolig men bjuder du så tackar jag inte nej, alltid retar det någon...Din fru's fynd är roligare än denna fuling som @Rozzy uppenbarade för oss i en tråd häromdagen.
Jag kör 'miniatyrbild' så att så få som möjligt får huvudvärk av att se eländet (igen)
Vi glada amatörer, uppskattar din blygsamhet, men grattis till fynden!Fick faktisk en Omega Seamaster och några andar dyrgripar för 0kr men jag ville inte skryta....
Skulle göra i ordning den till Rolfen men så fick jag sno balansen till en annan av Rolfens Omegor så den sitter här i delar och surar.Vi glada amatörer, uppskattar din blygsamhet, men grattis till fynden!