• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens loppis"fynd"

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Blev tillslut ett till fynd idag :)
750kr
IMG_20170708_202647-01.jpeg
Hmmm, känner inte igen den. Har du ref? Saknar ring runt datum?
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Billigt, lätt värd det dubbla eller kanske trippla.
Ska vara ärlig att jag hade rätt dålig koll på just denna så jag var inte bekväm med att gå högre. Har egentligen inget att skylla på då jag haft god tid på mig att ta reda på mer då det är vi som haft auktionen där just denna klocka ropades ut. DOH!
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Jag bor på Malta så troligtvis mig då
Känns som så i sånt fall.. Tyckte man pratade om Saudi iofs men det var dock en hel del saker som såldes utomlands via kundtjänst idag. Precis när denna gick upp så var jag i serveringen och hjälpte till så jag kunde inte följa den live vilket var tanken... Jag kollar imorrn, håller tummarna att det är du som fått den.
 

Pictor

Audemars
Vet inte om du refererar till ovanstående ur som du tyvärr missade. Som många påpekar mkt.ovanlig variant. Hårkors, visst det är ju fint och udda, men linjen på 12 o 6markeringarna. Så rent med endast en linje, där dom övriga är dom sedvanliga deltamarkeringarna.På många marknader har Omega serverat sina ur, men personligen tror jag att formgivarna tagit fasta på subbsekunden. Stor, nej, då blir det kanske 40 tal. Men med hårkors offrar vi 12an o 6an. Ersätter den med ett enkelt vertikal streck/ vertikallinje. Man kan spekulera mkt. och frodigt, men den tavlan är inte något man bara googlar in. Eller?
 
Topp