• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens skor!

Blyfot

Cartier
F77C5063-805B-43CF-B6A6-982AE9FE49B6.jpeg

Buttero
Bra färgkombination @Janne2000 :D
 

ErikDg

Omega
NGn som har Enzo bonafe och kan kommentera på era upplevelser med märket?
Suktade efter deras fullbrogues i cordovan i typ ett år innan jag slog till. Drömsko. Men då visade det sig att den var för hög över insteget så den blev liksom för stor runt foten. Med sorg fick de gå tillbaka. Dock ganska vanligt för min del så säger nog mer om min fot än om passformen=) Sjukt fina är det iaf! Alla modeller
 

Golbica

Omega
Suktade efter deras fullbrogues i cordovan i typ ett år innan jag slog till. Drömsko. Men då visade det sig att den var för hög över insteget så den blev liksom för stor runt foten. Med sorg fick de gå tillbaka. Dock ganska vanligt för min del så säger nog mer om min fot än om passformen=) Sjukt fina är det iaf! Alla modeller
Jasså passar nog mig då mitt insteg är.högre än normalt. Vilken läst va den skon i då? Man blir sugen att googla fram en bild ;)
 

ErikDg

Omega
Jasså passar nog mig då mitt insteg är.högre än normalt. Vilken läst va den skon i då? Man blir sugen att googla fram en bild ;)
Det minns jag inte. Men bor du långt från Sthlm kan du ju alltid beställa ett par via skoaktiebolagets hemsida och testa iaf! Tänkt på att testa skinnsulor på typ en filt bara ifall du ska skicka tillbaka
 
Topp