• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens skor!

D

Deleted member 5780

Guest
Jag kan inte med Lazymans, över huvud taget. :drowning: Visst, det är inte en renodlad konsultdoja men de känns ändå liiite mobilhölster. :nailbiting:
Håller med.
För övrigt var min första sko till mitt första jobb som managementkonsult Loake Aldwych och jag tror aldrig jag såg någon kollega med Lazymans. Eller kardborreband heller för den delen. :)
 

stigge

Omega
2-Faktor
Idag är det Vass som gäller. P2-läst, olive suede.
20181005_101149.jpg
Snygga:)

Blev dock lite fundersam över gångvecken. Framträder det så kraftig eller är det bilden?
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Bästa tåmedaljongen! Riktigt bra färg också. Trist (för mig, men kul för dig:)) att jag inte kunde med utformningen på lästens framparti.
Kul att höra att du också uppskattar bekvämligheten hos dessa dojjor!:)

Jag är toknöjd!
Jag är bara glad för min egen skull att de inte fungerade för dig ;)
Lustigt hur det kan vara så olika egentligen. Känner mig lite som Lemmy Kilmeister med dödskalle på pjuckarna :pirate:
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Jag är toknöjd!
Jag är bara glad för min egen skull att de inte fungerade för dig ;)
Lustigt hur det kan vara så olika egentligen. Känner mig lite som Lemmy Kilmeister med dödskalle på pjuckarna :pirate:
Jag kan åtminstone glädjas över att mina Barker Black sneakers passar min smak!:)
Samma härliga tåmedaljong!
pirate.gif

#innerstinnevillviallavaralemmykilmeister
0413.jpg
 
Topp