Barkers single monk, eller som vissa andra kallar det - Barkers variant på Lejons hederliga kardborreband
Riktigt vacker färg på lädret och en perfekt matchning med de ”melerade” byxorna. Fix up, look sharp!
Dessa Vass får tyvärr inte mycket "gångtid ". Troligen för jag tycker klacken är något hög. Snygga skor är det verkligen men när de inte är helt perfekta så använts andra.
Sitter och väntar på att däckbytet ska bli klart. Allen Edmonds Gridiron, gjorda på fotbollspräglat läder (NFL då) av Horween.
Fortsätter med nyinköpta Carlos Santos. Den vänstra passar perfekt men den högra är fortfarande lite trång trots utlästning hos Bäckmans. Får eventuellt göra nytt besök.
Tackar Det är ett par noname köpta i Ungern strax utanför Budapest - ett av mina mest oväntade köp som jag sprang på i samband med helt andra ärenden och helt enkelt inte kunde motstå. Nu 4-5 år senare fattar jag inte varför jag inte köpt fler skor den gången då de hade ett antal fina modeller.
-Kör lördagsfika med Batman, rebelljacka och mina trotjänare R. M. Williams. Ha en bra lördag alla stilmedvetna life-stylers!
Carlos Santos idag. Den högra fortfarande lite trång men tror att efter någon vecka till så är den perfekt.