Alla utom just Albert på foten.
Blev faktiskt inget köp, blev väldigt sugen på de i cordovan men prislappen var utanför dagens shopping budget.Du köpte väl alla paren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alla utom just Albert på foten.
Blev faktiskt inget köp, blev väldigt sugen på de i cordovan men prislappen var utanför dagens shopping budget.Du köpte väl alla paren
Dammade av mina gamla Sendra ala Axl Rose idag och kände mig rebellisk. Rock N Roll
Fina! Tillverkare och modell? Är sugen på ett par liknande. Finns typen i prissegmentet 2-3.5k ish?#8 cordovan är svårt att få nog av.
Trevlig helg!
Tror meermin är de enda som gör cordovan i den prisklassen.Fina! Tillverkare och modell? Är sugen på ett par liknande. Finns typen i prissegmentet 2-3.5k ish?
Det här är Alden. Kostar tyvärr 8-9 lax. Cordovan är dyrt, bara ”skinnet” till ett par skor kostar typ 2500krFina! Tillverkare och modell? Är sugen på ett par liknande. Finns typen i prissegmentet 2-3.5k ish?
Tror meermin är de enda som gör cordovan i den prisklassen.
Tack för info gubbs.Det här är Alden. Kostar tyvärr 8-9 lax. Cordovan är dyrt, bara ”skinnet” till ett par skor kostar typ 2500kr
Hur har du lyckats med det? eller är tån unstructured?SÅ tråkigt att det blivit veck längst ut på mina Hyde, men man kan ju få rätt bra puta ändå...
De har säkert blivit trampade på. Förmodligen tunnelbanan...Hur har du lyckats med det? eller är tån unstructured?