Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Välkommen till klubben, de är grymma! #2 i min lista av favoritloafers!Första paret från EG, ska bli spännande.
Vilka är nummer ett?Välkommen till klubben, de är grymma! #2 i min lista av favoritloafers!
Jag skulle nog säga G&G! Lite mer flamboyanta i sin stil men så jäkla härliga.Vilka är nummer ett?
Första paret från EG, ska bli spännande.
Jävrar du, där har du nått att visa för barnbarnen! Sjukt finaFörsta paret från EG, ska bli spännande.
Piccadilly!Fina! Vad heter modellen?
Kör oxå som av en händelse första paret EG idag, har mycket C&J och GG sen tidigare så blir intressant o se hur EG står sig.Första paret från EG, ska bli spännande.
Drar en idag med. Meerminloafers som jag försökt mörka så de drar åt horweens color 8, krävs lite mer men lite börjar det allt närma sig.
Tack! Yes, bygger om vartannat med svart och mörkbrun, sen har jag kört lite svart pate de luxe på också.Snyggt! Kör du bara mörkare skokräm eller gör du något mer?
Önskar mina såg ut sådär - för mkt begärt kanske då de levt i 2 år redan8 grader och sol samt torrt ute.
Dessa är inne på dag 3Önskar mina såg ut sådär - för mkt begärt kanske då de levt i 2 år redan
Postar en bild på mina när de används så vet du vad du har att ser framemot - njut medan det vararDessa är inne på dag 3
Fina skor men vad gör du för variant av knut?
Är det så man gör!!
Vad är det för skor? Alfred Sargent Moore?
C&J WestbourneVad är det för skor? Alfred Sargent Moore?
edit: berluti-knut och berluti-skor?