Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Crocket & Jones är bäst.Vilka är egentligen bäst av Morjas, Myrqvist och andra alternativ?
Edward Green är väl mycket bättre?Crocket & Jones är bäst.
Mina Oxfords från Yanko är jag jävligt nöjd med. De jag har från Myrqvist är inte riktigt lika bra IMO.Vilka är egentligen bäst av Morjas, Myrqvist och andra alternativ?
I den prisgruppen skulle jag säga att TLB Mallorca från Skylyx är bäst, speciellt deras Artista linje.Vilka är egentligen bäst av Morjas, Myrqvist och andra alternativ?
Bespoke är bäst…Crocket & Jones är bäst.
Jaha, jag vet inget om de nämna förslagen, bara om vilket märke som är bäst. C&J är det bästa jag haft, bara man gör sin hemläxa och väljer bästa lästen för ens fötter.Bespoke är bäst…
Märkligt att svara med ett märke som kostar dubbla pengen mot frågeställarens grundfråga.
Jag vet ingenting om EG. Prova eftersom alla märken har skillnader mellan olika modeller.Edward Green är väl mycket bättre?
Hur kan du då svara att C&J är bäst?Jaha, jag vet inget om de nämna förslagen, bara om vilket märke som är bäst. C&J är det bästa jag haft, bara man gör sin hemläxa och väljer bästa lästen för ens fötter.
Enkelt, läs frågan. Jag svarade.Hur kan du då svara att C&J är bäst?
Finns många märken som anses bättre, text EG, GG, John Lobb osv.
Helt rätt, där gick det för fort för min del.Jag tror framförallt att ni har hamnat i fel tråd! Här postar vi mest bilder på dagens dojjor!
För diskussioner om skor har vi ju en hel tråd om detta: https://klocksnack.se/threads/skor.230/
Stämmer bra, hököga!Allen Edmonds mcallister?
Fortfarande snyggt!Provar skor nu när det är dags att börja återvända till normalt liv och är lite fundersam om denna kulör fortfarande håller eller om den var ball för några år sen mest?
Yes! TTS.Någon som kan svara på om RM Williams är normala i storlek. Kan man köra på det man brukar ha? Jag ligger runt 43-43,5.