• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens skor!

Yfront

Omega
Trist!:( Det hade jag missat. Hade de inte liknande problem för en sådär tio år sen?
Har lyckligtvis två par tillverkade av AS.
Egham i svart mocka och ett par tillverkade åt det kortlivade märket Lodger. Får tamestusan ta och bära mina Egham imorgon som en hyllning till AS!
egham.jpg
Lodger Vintage Tennis  [glasses].jpg
Man måste ju gilla din egna sko stil! ❤️🙄😅
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Ser inte ut att passa din fot så bra?
Tack för omtanken! :) Jodå passar min fot jättebra på längd och bredd. Däremot har jag ett väldigt högt insteg, vilket gör att jag får ett ganska brett V på i princip alla Oxfords jag har (jag gissar på att det är det du reagerar på?). Dock är detta inget som påverkar komforten på skon.
 
Senast ändrad:

Exekys

Cartier
Tack för omtanken! :) Jodå passar min fot jättebra på längd och bredd. Däremot har jag ett väldigt högt insteg, vilket gör att jag får ett ganska brett V på i princip alla Oxfords jag har (jag gissar på att det är det du reagerar på?). Dock är detta inget som påverkar komforten på skon.
Exakt samma här, högt insteg och brett V på alla Oxfords.
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Ser ut att vara Cordovan där. Snygg combo. Vad kör du för jacka?
Bra öga! Cordovan it is; Alden 9751. Jackan är en M-65 från The Real McCoy’s. Den har varit med ett tag och har åldrats/ljusnat trevligt.

59B49322-8C0E-47BB-AF1A-EDF76C756490.jpeg


 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Rotade lite i skoarkivet på vinden igår kväll. Bestämde mig för att plocka fram dessa Adidasdojjor som troligen inte sett dagens ljus på typ 10 år. Körde de på jobbet idag. Men de behöver nog lite omvårdnad för att de ska närma sig forna tiders glans!:)
20210518.jpg
 
Topp