• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens skor!

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Vass...
0224.jpg
 

Hellebring

Cartier
Är det uniform till kängorna?
Haha nej, jag vore tyvärr oduglig/farlig i uniform. Ser för dåligt och som grädde på moset är jag färgblind.
Det är andrasortering från fabriken och är inte märkta med kronans inventariemärkning. Kan dock inte se vad som är anledningen till att de är andrasortering dock. Köpte dem för att de är riktigt sköna för mig och låg bra i pris för slitkängor. :)
 

Belfort

Omega
Haha nej, jag vore tyvärr oduglig/farlig i uniform. Ser för dåligt och som grädde på moset är jag färgblind.
Det är andrasortering från fabriken och är inte märkta med kronans inventariemärkning. Kan dock inte se vad som är anledningen till att de är andrasortering dock. Köpte dem för att de är riktigt sköna för mig och låg bra i pris för slitkängor. :)
Jaha, fantastiskt att du har så bra (dåliga?) fötter så att du kan gå i de där kängorna frivilligt, får kalla kårar när jag tänker på hur mina fötter mådde i dem.
 

Hellebring

Cartier
Jaha, fantastiskt att du har så bra (dåliga?) fötter så att du kan gå i de där kängorna frivilligt, får kalla kårar när jag tänker på hur mina fötter mådde i dem.
Haha ja, jag vet inte riktigt. Har lagt i en hyfsad innersula och kör schysta ullsockor. Jag har ju å andra sidan aldrig tvingats upp vid okristlig tid för att gå långa sträckor i dem med otymplig packning på ryggen. :)
 

Rearden

Cartier
Som det står i trådstarten.
"Håll gärna diskussioner i tråden om skor och inte här. Så att vi kan ha ett bra flöde av bilder."
Äsch, diskussionsforum så lite mellansnack måste ju vara ok. Men visst - Tycker mod-TS att ett snabbt mellanspel om strumpor är utanför ramarna för tråden får vi väl byta forum..
 

Oliver

Cartier
2-Faktor
Tyvärr är Meermin som att ha ett par skridskor på fötterna. Vissa ger aldrig med sig, utan förblir för alltid stenhårda.

Så jäkla irriterande, har 2 par andra meermins som blev mjukare efter ca 20 användningar men dessa är helt omöjliga. Ska försöka ge dem 20 användningar till och sen åker dem ut för 500kr på köp och sälj.
 
Topp