Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det uniform till kängorna?
Haha nej, jag vore tyvärr oduglig/farlig i uniform. Ser för dåligt och som grädde på moset är jag färgblind.Är det uniform till kängorna?
Jaha, fantastiskt att du har så bra (dåliga?) fötter så att du kan gå i de där kängorna frivilligt, får kalla kårar när jag tänker på hur mina fötter mådde i dem.Haha nej, jag vore tyvärr oduglig/farlig i uniform. Ser för dåligt och som grädde på moset är jag färgblind.
Det är andrasortering från fabriken och är inte märkta med kronans inventariemärkning. Kan dock inte se vad som är anledningen till att de är andrasortering dock. Köpte dem för att de är riktigt sköna för mig och låg bra i pris för slitkängor.
Haha ja, jag vet inte riktigt. Har lagt i en hyfsad innersula och kör schysta ullsockor. Jag har ju å andra sidan aldrig tvingats upp vid okristlig tid för att gå långa sträckor i dem med otymplig packning på ryggen.Jaha, fantastiskt att du har så bra (dåliga?) fötter så att du kan gå i de där kängorna frivilligt, får kalla kårar när jag tänker på hur mina fötter mådde i dem.
TackSjyst combo!
Vad är det för byxor?
Stiliga pjucks, men lånat sonen eller dotterns strumpor?Crockett&Jones
Tja, om dina barn har Falke Shadow strumpor så är svaret Ja.....Stiliga pjucks, men lånat sonen eller dotterns strumpor?
Jag är barnlös, men tänker mig att färgskalan är så att de inte försvinner på varken dagis eller tvättsorteringen?Tja, om dina barn har Falke Shadow strumpor så är svaret Ja.....
Klart roligare än ett par vanliga tråkiga enfärgade imo men det krävs en riktigt modig man för att klara av att bära dessa också.....Jag är barnlös, men tänker mig att färgskalan är så att de inte försvinner på varken dagis eller tvättsorteringen?
Eller flicka... Eller pojke... Stålmannen på sidan eller är du lite mer metro och kör nån från Frozen?Klart roligare än ett par vanliga tråkiga enfärgade imo men det krävs en riktig man för att klara av att bära dessa också.....
Äsch, diskussionsforum så lite mellansnack måste ju vara ok. Men visst - Tycker mod-TS att ett snabbt mellanspel om strumpor är utanför ramarna för tråden får vi väl byta forum..Som det står i trådstarten.
"Håll gärna diskussioner i tråden om skor och inte här. Så att vi kan ha ett bra flöde av bilder."
Äsch, diskussionsforum så lite mellansnack måste ju vara ok. Men visst - Tycker mod-TS att ett snabbt mellanspel om strumpor är utanför ramarna för tråden får vi väl byta forum..
Tyvärr är Meermin som att ha ett par skridskor på fötterna. Vissa ger aldrig med sig, utan förblir för alltid stenhårda.
För att forsatt försöka gå in mina stenhårda meermins får de bli svarta skor till ljusa byxor.
Tyvärr är Meermin som att ha ett par skridskor på fötterna. Vissa ger aldrig med sig, utan förblir för alltid stenhårda.