Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyvärr är Meermin som att ha ett par skridskor på fötterna. Vissa ger aldrig med sig, utan förblir för alltid stenhårda.
Genvägen är att inte köpa Meermin.Blir ju dyra skor om man lägger på kostnaden för alla skavsårsplåster.Finns det ingen genväg?
Genvägen är att inte köpa Meermin.
Genvägen är att inte köpa Meermin. Jag äger ett par, men dessa är ganska mjuka. Köpta för säkert 4 år sedan, så det kanske vara annan typ av produktion då mot vad det är idag.
Sitter du ner eller brukar du ha en halv decimeter mellan byxa och sko?
Court Vantage? Akta dig så inte vaniljglassen kommer och pissar på dig. De där är alldeles för o-hipster.gruset är bortsopat i sthlm, här kommer sneeeksen.
Haha! jag fattade inte ett ord av det därCourt Vantage? Akta dig så inte vaniljglassen kommer och pissar på dig. De där är alldeles för o-hipster.
Du får spana trollandet i skotråden.Haha! jag fattade inte ett ord av det där
haha jag fattar, är det bara loakes som funkar i denna tråd menar du?Du får spana trollandet i skotråden.
Schyssta dojor hursomhelst!
Snyggt! Vad är det för färg på bootsen?RM Williams