Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackSnyggt! Vad är det för färg på bootsen?
Morjas pennyloafer
Upplever att den är väldigt true to size! Jag har 41,5-42 i size och 8,0 passar mig bra!Hur är dom i storleken? Har vanligtvis UK 6-6,5 i storlek. Provade ett par Loake Eton i 6,5 och dom var på tok för stora... UK 6 är den minsta storleken i denna från Morjas.
Tack så mycket! Får bli ett köp då, ser riktigt fina ut!Upplever att den är väldigt true to size! Jag har 41,5-42 i size och 8,0 passar mig bra!
trevligt grain läder på dina AS.Alfred Sargent Blaxland
bank och finans?..... ;-)C&J Pembroke!
bank och finans?..... ;-)
Måste säga att jag tyckte de där var lite småroliga, på bra vis. Som en vårvariant av L.L.Bean.My new Moonstar
Blir mina ”icke va rädd o skita ner” skor
På nåt konstigt vis blir alltid mina dyraste skor de mest tåliga but I like it!!
Till en viss del kanske, inte tänkt på det. Deras modell är ju en riktig klassiskerMåste säga att jag tyckte de där var lite småroliga, på bra vis. Som en vårvariant av L.L.Bean.
Vintage modell på Piccan?Orazio x Picadilly
Sorry jag som blandar ihop, det är buxton på bilden, ca 3 år gamla.Vintage modell på Piccan?