Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gubbmoddade visare! Sedan kan väl inte ett ur bli för tunt?Ebel på handleden idag. I guld. Lite tunn för mig kan jag tycka.
Känns klent på handleden kanske är mer rätt uttryck .Gubbmoddade visare! Sedan kan väl inte ett ur bli för tunt?
Ett likadant fast tunnareMåste ha tips på nytt band till denna! Även om det här bandet är ascoolt så är det för tjockt! Va kan tänkas funka?
Svart corfam!Måste ha tips på nytt band till denna! Även om det här bandet är ascoolt så är det för tjockt! Va kan tänkas funka?
Haha...ja det är ju det logiska Tänkte om det finns något snyggare...Ett likadant fast tunnare
Det är ju för carreror och monacos..men det kanske hade kunnat funka..?Svart corfam!
Det beror på hur nitisk heuer-inkvisitionen är numera, jag tänker att man kanske kan komma undan med en yema? Stilmässigt passar det iaf tycker jag, jag kör ett på min movado t ex.Haha...ja det är ju det logiska Tänkte om det finns något snyggare...
Det är ju för carreror och monacos..men det kanske hade kunnat funka..?
Ser ut att sitta fint, har du fler bilder där man ser länken lite mer?Sitter och dricker finkaffe.
Movada Sub Sea med NSA länk. Underbart härliga länkar att ha på handleden.
Testat tropic förmodar jag? Största frågan är väl vilken färgnyans man går på. Ett ventilerat band känns rätt, sedan vilken version som ser bäst ur vet jag inte riktigt.Måste ha tips på nytt band till denna! Även om det här bandet är ascoolt så är det för tjockt! Va kan tänkas funka?
Tropic!Måste ha tips på nytt band till denna! Även om det här bandet är ascoolt så är det för tjockt! Va kan tänkas funka?
Jo man kommer undan allt numera..fast ja börjar tänka tropic..Det beror på hur nitisk heuer-inkvisitionen är numera, jag tänker att man kanske kan komma undan med en yema? Stilmässigt passar det iaf tycker jag, jag kör ett på min movado t ex.
Har faktiskt inte testat tropic...känns som en djungel out there. Du har inget liggande? Jag tror svart hade funkat...Testat tropic förmodar jag? Största frågan är väl vilken färgnyans man går på. Ett ventilerat band känns rätt, sedan vilken version som ser bäst ur vet jag inte riktigt.
Det där känns helrätt!Tropic!