Ett NOS i kalvskinn som jag beställt från min herrursarmbandpusher i Kanada. Ebay, sök på classwatchstrapKoolt!
Vad är det för skinn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett NOS i kalvskinn som jag beställt från min herrursarmbandpusher i Kanada. Ebay, sök på classwatchstrapKoolt!
Vad är det för skinn?
Bra tips! där fanns det många skojiga NOS-bandEtt NOS i kalvskinn som jag beställt från min herrursarmbandpusher i Kanada. Ebay, sök på classwatchstrap
Du borde skriva i annonsen att visarna troligtvis är utbytta.1680 Submariner "open 6" date
![]()
Hej! Jag har tyvärr ingen säker info om visarna, men fick ingen anmärkning när jag lämnade klockan på Kaplans.Du borde skriva i annonsen att visarna troligtvis är utbytta.
Wow, på originallänk också! Läckert.Zodiac Sea Wolf, liten men naggande god
![]()
Gå in på Nymans eller Rob och fråga. Ser flong nya ut och det är väldigt, väldigt vanligt att visarna bytts ut vid Rolexservice under årens lopp.Hej! Jag har tyvärr ingen säker info om visarna, men fick ingen anmärkning när jag lämnade klockan på Kaplans.
Yes! På båda. Känns bra! Nästa mission blir att hitta passande strap/länk..Sweet, du fick tag i en
1277?