Norrman
Silver
Ja ne det stämmerSamma är det ju inte. Den på din har ju vit text och markeringar, den i länken svart. Men läcker dinka, nonetheless!
![Banghead :banghead: :banghead:](/styles/baisik/xenforo/smilies/banghead.png)
![Bookworm :bookworm: :bookworm:](/styles/baisik/xenforo/smilies/bookworm.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja ne det stämmerSamma är det ju inte. Den på din har ju vit text och markeringar, den i länken svart. Men läcker dinka, nonetheless!
Hehe. Lite sidospår är ju ok, i min bok åtminstone. Diggar klockan. Grattis!Ja ne det stämmer, men tycket formen och typsnittet, men men nu struntar vi om det är bakelit eller inte, så får man kanske starta en egen tråd för klockan
. Så kan vi återgå till ontopic "Dagen vintage "
![]()
står det "666 feet" djävuls klockan isfBulova oceanographer på "Jaws"-speidel.
![]()
Riktigt grym dinkaJa
Otäckt...![]()
Gonatt! Ska försöka somna efter detta. Kommer vakna svettig med mintblått läder på näthinnan...
Byter till rödrosa senare i veckan.Gonatt! Ska försöka somna efter detta. Kommer vakna svettig med mintblått läder på näthinnan...
Maffig länk ☺7548-700F
![]()
Fin den där....skönt index...Grattis
Nice dial...
Inget fel med att leka med färger. Men jag är ledsen att säga, det bandet är för kraftigt på alla sätt till den vackra klockan.
Jag vet.Inget fel med att leka med färger. Men jag är ledsen att säga, det bandet är för kraftigt på alla sätt till den vackra klockan.
Koolt!Den nyservade Omega ref 2749-4, cal 30T2 från 1945-46.
Nytt band på dessutom. Elegant va?
![]()
![]()
Ja den är riktigt nice!Nice dial...![]()
Riktigt skön, fin och udda boett måste jag säga. Påminner om Omegas olympiad ur från -56 (Melbourne), fast din är ju äldre.Den nyservade Omega ref 2749-4, cal 30T2 från 1945-46.
Nytt band på dessutom. Elegant va?
![]()
![]()