Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra! Den är kan det inte finnas många av? Du måste berätta mer! Nyhandla eller?37mm 50-tals ref 9083 med integrerad länk och honeycomb-tavla.![]()
Det var billigt! Älskar Tissot från 40-50-talet, kvalitet! Trevlig zontavla på din!Precis hämtat ut denna. Min första Tissot. Tänk vad man kan få för ca 400kr. Nytt perlon på köpet...
![]()
Bra köp! Tissot är fortfarande underskattat.Precis hämtat ut denna. Min första Tissot. Tänk vad man kan få för ca 400kr. Nytt perlon på köpet...
![]()
Kool!Caribbean 2000 Val 72
![]()
Ball! Veckans hårdaste tryck på gilla-knappen!Caribbean 2000 Val 72
![]()
Den är fantastisk den där!Min favoritdykare luftas lite...![]()
Timvisaren på den där är ju bara för läcker.![]()
Tenso ...
Orimligt bra pris!Precis hämtat ut denna. Min första Tissot. Tänk vad man kan få för ca 400kr. Nytt perlon på köpet...
![]()
Wow..den där är något extra!Min favoritdykare luftas lite...![]()
Tack tack. Om jag har den så är den ju inte så ovanlig.Mycket bra! Den är kan det inte finnas många av? Du måste berätta mer! Nyhandla eller?
Nya favoriten såklart!
![]()
Var tvungen att byta till Eternan på peccary för att matcha nyinförkaffade handskarna från Hestra.
![]()
Tack!Den där var ju fantastisk! Har vi fått reda på mer om den någonstans?
Löjligt snyggt!