• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

IMG_2639.JPG
Samma klocka idag fast med mesh för första gången, känns ovant
Mesh på den = perfect match!
 
Honor 8 är en grym telefon men den kan fanimej inte ta bra bilder! Hursomhelst, tvåtons idag. Jag har fastnat i det träsket och anser att om man inte har en tvåtonare i samlingen så lever man inte livet till fullo! #bilhandlare #plexi #18K #americanpsycho

guldstål.jpg
Är det en jeansblazer som du har på dig? Blev väldigt nyfiken.
 
Finfin! Jobbigt att dra fram datumet :)
är för mkt OCD för att kunna bära en dinka med fel datum så min 1675 får ju 1-2 dagars wristtime i månagen - kanske skall ändra inställning.
Min OCD är inte lika svår men jag håller med, jobbigt att dra fram. Däremot är 1680 så pass bra att den är "household", brukar bli minst 1 gång i veckan. Annars brukar jag ratta fram rätt datum när jag sitter i telefon eller gör något annat mindre krävande :)
 
Honor 8 är en grym telefon men den kan fanimej inte ta bra bilder! Hursomhelst, tvåtons idag. Jag har fastnat i det träsket och anser att om man inte har en tvåtonare i samlingen så lever man inte livet till fullo! #bilhandlare #plexi #18K #americanpsycho

guldstål.jpg
Den klockan var djeffligt fin du! Härlig tavla, väcker habegär!
 
Tillbaka
Topp