Nytt på armen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tjusig autavia det där!Ny test. Osäker på vad stilpolisen säger,men jag tycker isofranet sitter som en smäck på Autavian.
Hade en exakt likadan som hette Luxor. Ska se om jag hittar någon bild.Slänger in några bild på nytillskottet här också
Precis, boetten har använts till bl.a Luxor och Beuchat.Hade en exakt likadan som hette Luxor. Ska se om jag hittar någon bild.
Yup, grym kvalitetskänsla, om jag minns rätt. Framförallt den dolda kronan. Sen är det ju så sjukt sköna index. Bart Simpson kl. 9 och 6. Och, med lite god vilja, Homer, kl 12. Skulle behållt den – som så mycket annat…Precis, boetten har använts till bl.a Luxor och Beuchat.
Här finns lite mer info om de olika varianterna. http://www.deskdivers.com/Site/candino1000.html
Så jävla ball helt enkelt!
Cool!Ernest Borel
Och på länk, gillart!Jag har aldrig varit en fan av dykarur (ja, jag vet att det är som att svära i kyrkan att skriva så på detta forum) men en rejäl badklocka är ju inte fel. Nyinkommen Belinda Nautilus Super-Automatic som skall klara 200m
Jag är ett stort fan av vintage bulova. Finns mkt coolt!Kör Bulova idag också, eftersom den är så grymt awesome! Går inom minuten per dygn också, vilket inte är så dumt för en 80 år gammal klocka!
Gratulerer med dagen sier jeg da SturlaFirar min 1 års dag här på KS med den andra vintage jag köpte efter Seamastern, och som satte igång dessa mögel galenskaparna. Speedtimer 6139-6000 proof/proof/notch från juni 69.
I've never looked back....
Helt fantastisk!Same old.. min lilla tjockis.