Det blev byte så här på eftermiddagen:
![]()
Man får passa på när man kan göra förstklassiga affärer på hemmaplan @Urtur
Lider lite över att jag inte knep den där, får ställa mig i flippkön kanske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Lider lite över att jag inte knep den där, får ställa mig i flippkön kanske?
Verkar inte så, men lägg upp fler bilder!
Har du testat den i verkligheten ? Den är väldigt stor.Hade det inte varit för den integrerade länken och mina stora armar så hade du fått betala betydligt mer för den.
Har hänt förr, men för all del bär ditt spänne med stolthet. Köpa fler?Så en legend som jobbat med Omega sen 70 talet skulle inte ha koll? Ha en fin kväll..![]()
Nöjd med den kommentaren? Tack, jag ska bära både den och klockan med stolthet...Har hänt förr, men för all del bär ditt spänne med stolthet. Köpa fler?
![]()
http://www.ebay.co.uk/itm/LEATHER-S...160007?hash=item58f2a71c07:g:vWsAAOSwXYtY4fCQ
Ska inte kladda mer i denna tråd men du är medveten om att detta är ett klockforum där man diskuterar just klockor?Nöjd med den kommentaren? Tack, jag ska bära både den och klockan med stolthet...
![]()
Lider lite över att jag inte knep den där, får ställa mig i flippkön kanske?![]()
Kölistan är påbörjad @Zacke och @juanstmanSå långt från Baselworld-patina man kan komma. Ställer mig gärna som tvåa i kön ...
Nej sedan dom lämnade den gröna ön orkar jag sällan ta mig dit men jag har ännu aldrig stött på en integrerad länk som funkat, jag kör med minst XL band. Men den är otroligt läcker och jag är lite avis på dig.Har du testat den i verkligheten ? Den är väldigt stor.
Känner du till nåt om Visa klockorna?
Tyvärr ingenting... köptes på auktion för 40kr mest för länken men visade sig att den fungerade till fullo, så lillebrorsan på 10 år fick denKänner du till nåt om Visa klockorna?
Har du vägarna förbi lindholmen så får du gärna prova denNej sedan dom lämnade den gröna ön orkar jag sällan ta mig dit men jag har ännu aldrig stött på en integrerad länk som funkat, jag kör med minst XL band. Men den är otroligt läcker och jag är lite avis på dig.
Undrade bara då jag ropa in en Visa Chrono på Tradera för 20:- . Ett riktigt fynd visade sig? Men mer om det en annan gångTyvärr ingenting... köptes på auktion för 40kr mest för länken men visade sig att den fungerade till fullo, så lillebrorsan på 10 år fick den![]()
20kr... funkar den så är det absolut ingen förlustUndrade bara då jag ropa in en Visa Chrono på Tradera för 20:- . Ett riktigt fynd visade sig? Men mer om det en annan gångDärför jag uindrade om det är nåt svensk som togs in av an nån firma.
Varför vill man inte veta om det är fake?@Aurum
Ja och du inte bara påstår utan insisterar på att klockspännet på mitt armband är fake. Du gör det dessutom på ett arrogant och tråkigt sätt. Så...nu lämnar jag detta ämne och är det viktigt för sig så tar du diskussionen med Werner istället. Ha en fortsatt trevlig kväll!
Snygg matchning av klocka och bakgrund. Folksilo och månklocka, Houston anropar 60-talet.