Riktigt tuff aurum, den bär du upp bra![]()
Tackar! Älskar doldisar. Kolla in baksidan och balansen som även är avbildad där.mer Wyler åt Folket! klart underskattade pärlor....![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt tuff aurum, den bär du upp bra![]()
Tackar! Älskar doldisar. Kolla in baksidan och balansen som även är avbildad där.mer Wyler åt Folket! klart underskattade pärlor....![]()
Tackar! Älskar doldisar. Kolla in baksidan och balansen som även är avbildad där.
![]()
![]()
Fyller formen någon funktion eller är det bara kul?![]()
Iiiiingen aning, blev förvånad när jag öppnade upp henne. Kanske kan ta upp stötar? Rätt tveksamt iofs...
"The particularity of these was the Incaflex balance wheel, which was legendary at the time. The Wyler Incaflex balance wheel is protected along its diameter by two curved, elastic arms, which absorb any shocks to the balance wheel."
Coolt!
http://en.wikipedia.org/wiki/Wyler_(company)
Tackar! Älskar doldisar. Kolla in baksidan och balansen som även är avbildad där.
![]()
![]()
Forumets finaste Airman. Självklart.
![]()
![]()
Är det den som är 36mm?
Fin iaf![]()
Ikväll gick vi en omgång till och förvandlingen stannar här, måste ju bevara lite patinaDen där var väldigt fin men var är 6139an?
Ikväll gick vi en omgång till och förvandlingen stannar här, måste ju bevara lite patina
Men som sagt, den var väldigt tilltygad..
Otålig som jag är var jag även tvungen att klä om den lite också för sakens skull, ett skitband men jag är svag för röttLär väl få återgå antar jag?
Sitter perfekt på dig B-)En gammal Tärnan![]()
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Movado tempomatic idag inkommen från Kaplans. Midsize i roséguld med hammarautomat, högt och fint plexi. Ja nu är man så där kär igen som man aldrig varit förut...![]()