Jag fick precis hem en kul Lagonda. Inuti sitter ett ETA 2879 verk med svensk dagskiva. Trevligt skick överlag och en riktigt spännande tavla. Jag tror att ett mesh kommer smaka så ett sådant är beställt. Mycket nöjd!![]()
Cool! Mesh blir bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag fick precis hem en kul Lagonda. Inuti sitter ett ETA 2879 verk med svensk dagskiva. Trevligt skick överlag och en riktigt spännande tavla. Jag tror att ett mesh kommer smaka så ett sådant är beställt. Mycket nöjd!![]()
Lagom mögligPaketöppning å dagishämtning
![]()
![]()
![]()
![]()
Lagom möglig![]()
Det blev denna idag !!
Den här Seikoklockan tilldelades Viggenförare JA37 ,på 80-talet.
efter att ha läst den här tråden med världens finaste kända 2998,
http://omegaforums.net/threads/my-personal-favorite-in-my-collection-2998-1.12779/
så är jag rätt nöjd med fejkpatinan på tavlan på min rishög
UNfuckinBelievable 2998:
![]()
min lite modestare, men å andra sidan - oändligt mer bärbara 2915, löpklocka i regnet in till jobbet idag tex...
![]()
Mumsbitar. Är sugen på en vintage Speedmaster, främst en 69a eller kanske födelseåret 72. Hur bör priserna vara på dessa årgångar? Jag antar att din är äldre än så. Är det någon speciell ref man ska leta efter? Är en "vanlig" pre moon dyrare än en 70a och framåt? Kanske finns det någon bra guide på Klocksnack som jag har missat?
Mumsbitar. Är sugen på en vintage Speedmaster, främst en 69a eller kanske födelseåret 72. Hur bör priserna vara på dessa årgångar? Jag antar att din är äldre än så. Är det någon speciell ref man ska leta efter? Är en "vanlig" pre moon dyrare än en 70a och framåt? Kanske finns det någon bra guide på Klocksnack som jag har missat?
Glömde nämna, vi var förbi Gamla klockor vid Odengatan också! Trevlig äldre herre som visade upp ett gäng dinkor och surrade lite med oss. Alla dyrare ur var dock i lagret, antagligen pga. rånrisk vilket är trist.
![]()
Cool som fan. Såg den IRL på Kaplans. Hur känns den på handleden? Ganska skarp form på bandhornen.
Omega deville från 1973!