Kul! Har en likadan!Nu kör vi high-tech worldtimer, tre paralella tidzoner att hoppa mellan utöver de 29 totalt tillgängliga och perpetual calendar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul! Har en likadan!Nu kör vi high-tech worldtimer, tre paralella tidzoner att hoppa mellan utöver de 29 totalt tillgängliga och perpetual calendar.
Snygg!!Äntligen har den anlänt. Första vintage. Lite för mycket patina, va?
Nej då, den ser riktigt mysig och ärlig ut!
Håller med, boetten ser riktigt skarp ut. Klart de skall dofta mögel! Måste ju komma i rätt stämning. Med ett svinband på den där är det 100% 40-tal.Tack. Att den var ärlig var min första tanken när jag fick se den irl idag. Riktigt skarp boett. Jag ska ta bättre bilder imorgon. Ska alla gamla klockor lukta mögel?
Fantastiskt vacker!Äntligen har den anlänt. Första vintage. Lite för mycket patina, va?
Grym! Ser knappt ngn patina!!Äntligen har den anlänt. Första vintage. Lite för mycket patina, va?
Plexi är alltid vackert!Fortsätter med en gammalklocka även idag....
Visst är det. Ett glas som lever sitt egna livPlexi är alltid vackert!
Grattis till ett riktigt grymt första vintageur, och välkommen till forumets trevligaste avdelningÄntligen har den anlänt. Första vintage. Lite för mycket patina, va?
Har, enligt min ajfån, ett speciellt förhållande till plexi. Så fort jag skriver det, fyller telefonen själv på med ordet -porr!Visst är det. Ett glas som lever sitt egna liv
En vältalande fån du harHar, enligt min ajfån, ett speciellt förhållande till plexi. Så fort jag skriver det, fyller telefonen själv på med ordet -porr!
Mao plexiporr!
Två jävligt bra klockor!Morgonens val föll på en Revue Tank, sen plockades helgens köp ut...
Stort tack, är rätt nöjd!Två jävligt bra klockor!
Det är i dessa lägen man är glad över att man har två armar!Morgonens val föll på en Revue Tank, sen plockades helgens köp ut...
Tack! Jag är tyvärr inte man nog att köra dubbelpipigt, så tanken åkte i fickan sålängeDet är i dessa lägen man är glad över att man har två armar!
Dubbelpipigt är inte fel!
Båda är ruggigt läckra!