Jättefin och bandet ser också mycket trevligt ut.![]()
Kallt, så det blir en del rundor till veden idag. Candino'n får vara med..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jättefin och bandet ser också mycket trevligt ut.![]()
Kallt, så det blir en del rundor till veden idag. Candino'n får vara med..
Tack! Är helnöjd med den combonJättefin och bandet ser också mycket trevligt ut.
Varför inte det?Den där hör hemma i "När rätt klocka får fel band" - tråden
Bladvisare + BoR kan inte vara ok?
mkt trevlig och bra det blev med bandet!Närbild
![]()
Superfin!Zodiaconsdag
![]()
Känns i paritet med Submariner till frack.Varför inte det?![]()
Och nu vet du vilket stuk jag var ute efterKänns i paritet med Submariner till frack.
Fast jag verkar ha starka krafter emot mig
![]()
Riktigt fin kombination med det läderbandet till guldet. Letar efter ett i samma stil, var är ditt ifrån?
Ödla i tan, italiensktillverkad? Har jag för mig. Köpte på Ebay för många år sedan, finns säkert något liknande om man letar.Ingen aning, @Rozzy vet![]()
Wow! tror jag skymtade denna på Tratten häromdan? Nästan overkligt bra skick!
Japp, gillar den starkt! Du har två handleder, så den på den ena, och en annan valfri fungerande på den andra. Eller så lämnar du in den för serviceDen funkar inte, men jag fick lust att ta fram den ur sin box!
Gillar den svarta tavlan, @ittam håller säkert med, vi har ju en flinga på Certinas svarta tavlor!![]()
![]()
På denna sitter det ett riktigt skönt plexi också!![]()
Det stämmer!Wow! tror jag skymtade denna på Tratten häromdan? Nästan overkligt bra skick!
Borstningen höjde hela klockan!Disco-disco oohooh.
![]()
Fin den där, saknar min. Ställer mig ödmjukast i kö om den ska lämna nån gång.
Känner igen ditt användarnamn så misstänker att mitt dagens vintage-ur är ditt gamlaDisco-disco oohooh.
![]()
Tack. Det är noteratFin den där, saknar min. Ställer mig ödmjukast i kö om den ska lämna nån gång.
Stämmer bra det.Känner igen ditt användarnamn så misstänker att mitt dagens vintage-ur är ditt gamla
![]()
Var är kölapparna...?Fin den där, saknar min. Ställer mig ödmjukast i kö om den ska lämna nån gång.
I min telefonVar är kölapparna...?
Jag först!I min telefonKan skriva upp dig om du vill!