Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sagolikt bra!DS på tropic
Tack!Sagolikt bra!
Jättefin!
Fick bli nytillskottet runt armen idag.
Folk är så oförstående... ”Damklocka” this, ”damklocka” that!
Jag överlever. Diggar guldtanks!
Supermanlig, om du frågar mig!
Dessutom med ett smärtsamt bra plexi
Jättefin!
Det hänger bokstavligen på vems arm det är, helt klart unisex!
Är det en Ds-2 boett? Grattis till fyndet.Blir en dubbelpost idag, bara så jävla glad över detta fyndet.
Nu när du säger det som är dom väldigt lika. Denna är dock inte i SS men 38mm bred. Dock 19mm lugs, tror DS-2 ligger på 18mm?Är det en Ds-2 boett? Grattis till fyndet.
Pappa hade 22 cm runt handleden. Han hade sin 29*29 mm Certina och det såg inte konstigt ut.Hehe, "supermanlig" är väl kanske lite av en stretch.
Så är det. Jag har spaghetti-armar och då gör sig en liten guldtank ganska bra. Framförallt på sommaren!
Kunde Steve McQueen komma undan med pyttetank så är jag övertygad om att jag också kan det!
Vad är det för mått? Tycker det ser ut att vara herrstorlek. Har du möjlighet att öppna den, förresten? Serienumret på insidan samt en symbol på urverket används för att datera Bulova.
Ruskigt fin! Allting rätt med den där. Vad är det för storlek?Tycker det nikotingula och svarta är en riktigt bra tavelkombo!
Supermanlig, om du frågar mig!
Dessutom med ett smärtsamt bra plexi
Men så vackert!DS på tropic
Tack! Är väldigt nöjd!Men så vackert!