• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

En sista motionsrunda för turtle. Skall strax in i vinterdvalan i bankfacket... (surt att det måste vara så)
2917BF80-CE82-49FC-AB64-F441E65C8028.jpeg

Färgglatt. Läcker faktiskt...:)
Tack! Jag gillar den skarpt! Albatross står det på tavlan. Specialutgåva från 1989, men eftersom den är tillverkad i Sovjet så ser jag det som vintage ändå! :D
Köpte den på tratten i så gott som nyskick för väldigt billigt. Tror det var under 300. Ingick dessutom ett sånt där funky gammalt ”läder” band med ett litet porträtt av Juri Gagarin!

Tack! Jag gillar den skarpt! Albatross står det på tavlan. Specialutgåva från 1989, men eftersom den är tillverkad i Sovjet så ser jag det som vintage ändå! :D
Köpte den på tratten i så gott som nyskick för väldigt billigt. Tror det var under 300. Ingick dessutom ett sånt där funky gammalt ”läder” band med ett litet porträtt av Juri Gagarin!
Absolut Vintage. Da da Tavarich... ;)

Tillbaka
Topp