Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Färgglatt. Läcker faktiskt...Sovjetfredag!
Tack! Jag gillar den skarpt! Albatross står det på tavlan. Specialutgåva från 1989, men eftersom den är tillverkad i Sovjet så ser jag det som vintage ändå!Färgglatt. Läcker faktiskt...
Absolut Vintage. Da da Tavarich...Tack! Jag gillar den skarpt! Albatross står det på tavlan. Specialutgåva från 1989, men eftersom den är tillverkad i Sovjet så ser jag det som vintage ändå!
Köpte den på tratten i så gott som nyskick för väldigt billigt. Tror det var under 300. Ingick dessutom ett sånt där funky gammalt ”läder” band med ett litet porträtt av Juri Gagarin!
Go for it! Rocka blir jättebra!Dagens!
Pappas Certina från -60!
Liten, javisst!
Bryr jag mig? Inte ett dugg
Bekväm och vacker!
Vad tror ni, kan jag sätta ett svart rocka på den, eller blir det ”för mycket” för klockan?
En sista motionsrunda för turtle. Skall strax in i vinterdvalan i bankfacket... (surt att det måste vara så)
Det blev tydligen Zenithfredag.
Snyggt. Jag var först ut för dagen, så jag räknar mig som en trendsättare.Det blev tydligen Zenithfredag.
Vackert!
Njut så länge det varar. Framgången är nu i zenit...Snyggt. Jag var först ut för dagen, så jag räknar mig som en trendsättare.
Vintage? Årsmodell?
Härlig bild, säger en hel del. Först brukad som ett verktyg för att på senare år hanteras mer varsamt?
Grym bild! Den domen är hur härlig som helst.
Denna dök upp på min insta idag..En sista motionsrunda för turtle. Skall strax in i vinterdvalan i bankfacket... (surt att det måste vara så)
Otroligt välbehållen och fin!
En WG. Om jag skall vidare på inslaget spår är det en sån som gäller.Denna dök upp på min insta idag..
Antagligen inte enligt KS kutym.Vintage? Årsmodell?
Isad Cartier (så grann!) och rätt brutal guldring (can give an offer not to be resisted). Don Aurum idag?Blev fredagsklockan även idag. Enformigt men trevligt.