Tack! Min första vintageklocka som köptes spontant på Tradera.Otroligt välbehållen och fin!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Min första vintageklocka som köptes spontant på Tradera.Otroligt välbehållen och fin!
Jag och min bror har hetsat varandra lite angående hur mycket guld man kan komma undan med... Ringen är kul men egentligen en bit utanför min komforzon. Matchar Cartiern perfekt!Antagligen inte enligt KS kutym.
Isad Cartier (så grann!) och rätt brutal guldring (can give an offer not to be resisted). Don Aurum idag?![]()
Har själv både det ena och det andra som är utanför min komfortzon. Men hur kul är det att alltid stanna inom den..?Jag och min bror har hetsat varandra lite angående hur mycket guld man kan komma undan med... Ringen är kul men egentligen en bit utanför min komforzon. Matchar Cartiern perfekt!
Det går alltid att ha lite mer guld...Jag och min bror har hetsat varandra lite angående hur mycket guld man kan komma undan med... Ringen är kul men egentligen en bit utanför min komforzon. Matchar Cartiern perfekt!
Tveksam, vänstern är rätt maxad nu. Men man vet aldrig.Det går alltid att ha lite mer guld...![]()
Högerhanden finns väl där av en anledning.Tveksam, vänstern är rätt maxad nu. Men man vet aldrig.
En halvfet konvexpansar på högerarmen är nästan aldrig helt fel.Tveksam, vänstern är rätt maxad nu. Men man vet aldrig.
Nu går vi lite OT. Pansar går fetbort, testat ett par olika men verkar inte som kedjor är min grej. Dock inte gett upp än. Kör stelt permanent silver som jag gillar på höger. Har guldmanschettknsppar men använder inte skjortorna eller slipsarna. Skulle vara grillz och guldbägare då...En halvfet konvexpansar på högerarmen är nästan aldrig helt fel.
Manschettknappar till det och en slipshållare. Och...grills kanske? Sedan ligger brorsan i lä.
Blir ofta för mycket guld när vissa får råd.Högerhanden finns väl där av en anledning.
Kan (nästan) aldrig bli för mycket guld.![]()
Alltid liiite coolare med svenska dagar!Lördag på svenska.
![]()
Den var trevligMögel ryss idag
![]()