En sån skulle jag vilja prova ngn gång... Tror jag skulle gilla den även om det är långt ifrån den stil jag tror jag har...Brunt är dock en favoritfärg...
Den passar nog inte alla.. Men testa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En sån skulle jag vilja prova ngn gång... Tror jag skulle gilla den även om det är långt ifrån den stil jag tror jag har...Brunt är dock en favoritfärg...
Kul att det var du som knep den! Vintage Squale är fan inte kattskit.Sigel Super Squale
![]()
Nej, det är det verkligen inte, riktigt bra är den! Du har också haft den tidigare va?Kul att det var du som knep den! Vintage Squale är fan inte kattskit.
JappNej, det är det verkligen inte, riktigt bra är den! Du har också haft den tidigare va?![]()
Nu på "nytt" band.Hämtade just ut min gamla blanka tank![]()
Det var en konstig störning men den var ju bra för mig!JappTyvärr har jag nån sorts allvarlig störning som gör att jag endast kan använda klockor med svart urtavla så den låg mest i lådan.
Så jäkla fin, den där! Vad vet du om den?Ds idag
![]()
En del fakta såklart om DS men har ingen rolig historia om dess tidigare ägandeskap och såSå jäkla fin, den där! Vad vet du om den?
Tror att många är paniskt rädda för saker som inte är nya.Instämmer....Och jag kikade precis på kollegornas sexsiffriga sportrolexar. Konstaterade att tavlorna i dom är helt själlösa och livlösa... Förstår inte riktigt vad som är så märkvärdiga med dom..
Härlig boett!Bra Flow idag. Denna kom just. Lite synd på de små mörka områdena på en annars perfekt tropictavla men man kan inte få allt
![]()
![]()
Ja jag tror det. Gillar också tavlan skarpt och ska försöka att inte störa mig på radiumbrännanHärlig boett!
Jag gillar tavlan!
Är det radiumbränna? Dom mörka fläckarna alltså?
Dagens vintage, Seiko 4883-8100 i ljuvligt skick![]()
![]()