Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilket snyggt spänne! Lite annan kvalitetskänsla på gamla prylar, även ett annat tänk från tillverkare på den tidenTudor 9411/0 på riktigt gammal perlon från EULIT, hör snackar vi kvalité.
Jo, som sagt. Gnistrar fint i solen men rätta reflexen är svårfångad.Mysigt med svalor!
Fantastiska indexmarkeringar på din Svala!
Hoppas dom gnistrar fint i sommarsolen!
Wow! Så kraftfull och nedtonad på samma gång beroende på vad man fokuserar på.
Sovjetsöndag.
Att fota gnistregn är jättesvårt, bra försök, dock!Jag hänger på Svalan
Jo, som sagt. Gnistrar fint i solen men rätta reflexen är svårfångad.
Det är ungefär då partnern frågar, "-Vad håller du på med?"Att fota gnistregn är jättesvårt, bra försök, dock!
En typisk klocknördsklocka.
Medan stannar längs gatan, tar upp handen, vrider och vänder på klockan i solen.
När man står där och njuter av reflexer och cremigt tritium, då frågar nån mindre bemedlad varför det tar sån tid att kolla klockan...
Den där var riktigt läcker. SS boett?City Day-Date
Tack, den är lite speciell. Vet ej om kromad eller ss, köpte den ’NOS’ så den är onaggad. Mängden borstning på ovansidan talar för SS tycker jag. Baklocket säger bara ss back iafDen där var riktigt läcker. SS boett?
Ser ut som stainless hela boetten tycker jag. Kan ju ha fått locket bytt någon gång under åren.Tack, den är lite speciell. Vet ej om kromad eller ss, köpte den ’NOS’ så den är onaggad. Mängden borstning på ovansidan talar för SS tycker jag. Baklocket säger bara ss back iaf
Snyggt jobbat Forsberg
Lekte rundor med svenskkopplingen på denna, så det fick bli denna bilden istället för ett WS.
City Day-Date
Boetten är ju snarlik den på min Lanco, det är ju en kromad boett, dock mitt första KS-köp, den stannar!Tack, den är lite speciell. Vet ej om kromad eller ss, köpte den ’NOS’ så den är onaggad. Mängden borstning på ovansidan talar för SS tycker jag. Baklocket säger bara ss back iaf
Hej, så kan mkt väl vara fallet. Kul med en ’tvilling’, även länken är väldigt lik.Boetten är ju snarlik den på min Lanco, det är ju en kromad boett, dock mitt första KS-köp, den stannar!
Den är också ordentligt borstad. Lättsamt att montera länk då enslinjes inte behövs!