Schysst!”Daytona” på länk gör sig bra. Den gråsvarta tavlan kommer fram i solljuset
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Schysst!”Daytona” på länk gör sig bra. Den gråsvarta tavlan kommer fram i solljuset
Tackar dessa Yemas är mycket klocka för pengen, skulle gärna få tag i en fin Yachtinggraf oxåSchysst!
Sitter som en schmeeeckPrecis en sån jag mena! Schysst och skön!
Gillat den sååå många gånger. Hur ser hon ut på läder?
Har tyvärr inga 21mm läder, har inte fått tummarna loss att handla något.Gillat den sååå många gånger. Hur ser hon ut på läder?
Mysigt med svalor!Svalan på armen och genom det öppna fönstret hör jag dito flygande och befjädrade.
DubbelgillarIWC lördag
Ingen dålig klocka, men hur tänkte du nu?Fick bara med mig en klocka till landet så det blir Lemania igen
Första besöket för sommaren så skyller på orutin! måste också köpa en klockrulle.Ingen dålig klocka, men hur tänkte du nu?
Det gör de!Mysigt med svalor!
Fantastiska indexmarkeringar på din Svala!
Hoppas dom gnistrar fint i sommarsolen!
Ser ut som en fransk boett. Herma är trevliga. Här är min. Ligger oanvänd på grund av ett index som lossnat.Plockade fram denna bortglömda Herma idag. Enkel, härligt högt plexi och ett baklock jag inte sett tidigare.