• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Nice! Hur många har du? Jag saknar mina ;)
Har bara en fungerande (denna).

Sen har jag ju ett projekt liggandes, men allt eftersom tiden går tar jag ju reservdelar från den till dina och andras klockor jag servar, så den blir ju mer och mer osannolik att jag får ihop den:)

Dock har den bidragit till delar till att få minst fyra andra 6139: or på banan igen, så den har ju fyllt ett gott syfte iallafall :)

Du får ju förhoppningsvis tillbaka en nyservad imorgon i alla fall :)

20141103_155651_1.jpg

S

Sorry! Du får göra en rensning i Omegaförrådet:) Alla hipsters ska ha Omega så det går nog lätt att kränga!

Menar du sälja Omega!? Usch! Då blir det att lipa över det i tråden över klockor du ångrar att du sålde. Nä, kanske försöka låta bli att köpa allt möjligt annat krafs och spara till en sån där riktig. :)

Nyinkommen handjagad ryss förmodligen från -87. Har du något utlåtande om denna, Fixoflex? På ett fantastiskt gummi ;)! Tropic, Isofrane, RubberB, släng er i väggen ;)

20141104_091005.jpg

20141104_090800.jpg
Var naturligtvis tvungen att byta band, då Boctokgummit helt enkelt var FÖR skönt ;) Någon som har ett "ryssigt" 18 mm läder att sälja, så hojta gärna till!

20141104_114811.jpg

Tillbaka
Topp