Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nya UGn
![]()
Elegant! Sportig och finklädd på samma gång.Är hemma hos mina päron och passar på att visa er en familjeklenod, gammelmorfars breitling i helguld från 1962
![]()
![]()
Tavlan är svår att fota, påminner lite om en strukturtapet. Aurum - bilder som utlovat för längesen.
Det första jag reagerade på är texten som är alldeles för tunn jämfört med min. Har inte kvar min 2914 men kan kolla om jag hittar någon bild på boettlocket. Här är min 2913 för jämförelse i alla fall.
EN GRYM POST!
Fin! En gammal Transocean står på önskelistan.Är hemma hos mina päron och passar på att visa er en familjeklenod, gammelmorfars breitling i helguld från 1962
Tavlan är svår att fota, påminner lite om en strukturtapet. Aurum - bilder som utlovat för längesen.
Mycket möjligt. Får titta närmare på det.http://omega.watchprosite.com/show-...ti-939463/t-omega-my-grail-master-has-landed/
![]()
din ser etsad ut snarare än stämplad?
Men för djävulen va grym !!
Provar länken för första gången
![]()
![]()
Tycker länken förtjänat lite längre handledstid.Snabbt tillbaka på skinn igen.
![]()
Tung! Story?
![]()
Sorry för dubbelpost![]()
![]()
Liten härlig Quartzare idag - från tiden då batteridrivet var högsta modet!
Min säger hej![]()
Liten härlig Quartzare idag - från tiden då batteridrivet var högsta modet!