Snygg!!
Min säger hej
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg!!
Min säger hej
Vad då ? Quartz kommer tillbaka och erövrar världen . Snygg Omega Mariner
Tung! Story?
TorNet!
Kan du berätta lite om den! Ser ut som Adanacvisare!? Har marathon någonting med den att göra?
Häftig!
Den är så fin! Men... Säg inte att du avyttrat ditt andra pepsi-insert? Om inte...Rättning mittåt! Har man ett perfekt insert använder man det!På väg till en restaurang för perfekt söndagseftermiddag
1675
Nää, finns kvar. Har en (tveksam) idé att använda den blekta på sommaren och denna på vår o höst. Samt en svart på vintern. Visst är vi knäppa..Den är så fin! Men... Säg inte att du avyttrat ditt andra pepsi-insert? Om inte...Rättning mittåt! Har man ett perfekt insert använder man det!
Förstår tanken! Väl tänkt.Nää, finns kvar. Har en (tveksam) idé att använda den blekta på sommaren och denna på vår o höst. Samt en svart på vintern. Visst är vi knäppa..
Ps. Inte hittat någon svart ännu.
Sälj ditt blekta till mig istället!Nää, finns kvar. Har en (tveksam) idé att använda den blekta på sommaren och denna på vår o höst. Samt en svart på vintern. Visst är vi knäppa..
Nää, finns kvar. Har en (tveksam) idé att använda den blekta på sommaren och denna på vår o höst. Samt en svart på vintern. Visst är vi knäppa..
Grym!!!! Väcker habegär av stora mått hos mig....På väg till en restaurang för perfekt söndagseftermiddag
1675
El nåt sånt.. skön form iaf!D-Shape ?
En manuell Omega dynamic på aftermarket länk . Lugn en äkta Omega länk är på väg . Rätt ok aftermarket länk annars . Nån som vet vad det möjligen kan vara för verk som sitter i klockan .