En El Primero fungerar alltid!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt fin, är det eterna eller iwc som byggt?
DiskretEn El Primero fungerar alltid!
![]()
Tack! Denna är en av de första PD och då var det Orfina som tillverkade klockorna (innan IWC och sedan Eterna).Väldigt fin, är det eterna eller iwc som byggt?
Snyggt matchat!Ilona idag![]()
![]()
![]()
Precis! Kanske lite väl många olika designelement, men den ser ju inte ut som någon annan klocka!Diskret![]()
Nu ska vi se...är det där en SC eller är det ett larm...eller både och kanske?Frisk vårmorgon! Med betoning på frisk
![]()
Det är GMT med SC boett.Nu ska vi se...är det där en SC eller är det ett larm...eller både och kanske?![]()
Men vad är nu detta för spännande?Erik Johansson, en fotograf med en egen stil. Lite smygreklam ....![]()
Finns ju compressorboetter med en krona, finns "vanliga" dykare med två kronor, finns kronografer med två kronor.. Antal kronor har inget att göra med om det är en kompressorboett eller ejMen vad är nu detta för spännande?
Är det en SC men ändå inte då kronorna sitter så tätt?
Boetten liknar ju min Pierce ganska kraftigt ändå va..
![]()
Jag gillar den, men det är småpotatis jämfört med Pierce. Du fick till en riktig tungviktare med mechbandet.Men vad är nu detta för spännande?
![]()
Det kan ju inte finnas någon som är så inne på SC som duMen vad är nu detta för spännande?
![]()
..har ju bara en men de är helt klart fascinerande och coola modeller!Det kan ju inte finnas någon som är så inne på SC som du![]()
Nä, det är ju sant...trodde i min enfald att de som har dubbla kronor placerade 2 och 4 till största delen var SC:s?Finns ju compressorboetter med en krona, finns "vanliga" dykare med två kronor, finns kronografer med två kronor.. Antal kronor har inget att göra med om det är en kompressorboett eller ej![]()
Tackar!Jag gillar den, men det är småpotatis jämfört med Pierce. Du fick till en riktig tungviktare med mechbandet.
Tom-Cruise-torsdag?