Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skitfräcka visare.Svart mögel inte svartmögel som tur är
![]()
Ja den är lite udda, troligen nån testversion. Den har en märkning på baksidan som man kan tolka hur man vill, men Bla - kan det vara Black?Skitfräcka visare.
Skitsnygg!
Tack, håller med. Blir lika förvånad varje fång jag plockar fram den.Skitsnygg!
På tal om skitiga tolvan. @Fadershan länkade till den här annonsen idag, något för den som sålde av aktierna tidigare i år.
https://www.the-saleroom.com/en-gb/...0047/lot-7b79655e-9e51-4f52-9371-ab6a011055af
![]()
Jo håller med, men skulle inte säga nej till ett jämnt dussinTack, håller med. Blir lika förvånad varje fång jag plockar fram den.
Kul med ett helt sett men lite tråkig kvalitet på uren kan jag tycka. Bättre att köpa en eller två riktigt fina.
Riktigt fin!Meister Anker får lite sol!
![]()
Men så trevligt, den ska plöjas!Ser att det florerar lite frågor om EPSA och supercompressor. Kul med nya nördar inom vintage på forumet, för er som vill förkovra er så finns det en bra tråd att läsa om tillverkaren Ervin Piquerez S.A och deras lösning av vattentät boett här: https://klocksnack.se/threads/officiella-epsa-super-compressor-tråden.68541/
Ping @Hugger69
![]()
Vaschego, finns många bra länkar på ytterligare läsning. Sen kan du titulera dig Super diplomerad Compressor expert!Men så trevligt, den ska plöjas!
tack för tipset!![]()
Oj, vilken vacker och svart SC!![]()
Super CompressorLite extra trög idag (lång dag på jobbet). Vad är "SC"?
HAHA, Du hade helt upphört att förvåna mig trodde jag men då drämmer du till med denna förstås! V.I.L.K.E.T. U.R!Det här blir bättre på utrikiska...
I am on DDD today (desk diver duty). Old pic but Jenny is still my favourite caribbean beauty. She knows how to use movement and what makes me tick... (I am really sorry for all this corny crap...)
![]()
[/QUOTE![]()
Haha, toppen!Vaschego, finns många bra länkar på ytterligare läsning. Sen kan du titulera dig Super diplomerad Compressor expert!![]()
Väldigt fin!Det här blir bättre på utrikiska...
I am on DDD today (desk diver duty). Old pic but Jenny is still my favourite caribbean beauty. She knows how to use movement and what makes me tick... (I am really sorry for all this corny crap...)
![]()
![]()
DEN på ett vitt Tropic till sommaren.Det här blir bättre på utrikiska...
![]()
![]()
DEN på ett vitt Tropic till sommaren.
Kan inte bli fel med vitt Tropic, spelar ingen roll om man är pojkvasker eller halvdöd... eller någonstans där emellan.Nu förstår jag ingenting... Du vet att jag är mitt mellan 50 och 60 va?![]()