Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det en Forslundracer som du kör med bredvid Dannebrogen? Gissar att det var under kungliga bröllopet? Var ute med min mahognysnipa samtidigt i så fallSom ännu äldre (fd) träbåtsägare tänker jag att när man dragit skruven får man ibland vara glad att den drar överhuvudtaget. Även om man har preparerat och är försiktig varje år så flyttar sig det optimala skruvläget lite vartefter... Många skruvar var det... De flesta med spåret rätt.
![]()
![]()
På den här var det ännu värre. 60 meter kromlist tar ut sin tull till slut.
![]()
Såhär ser den ut.Kanon!jag är nyfiken för rucknings finessen var helfräck!
Tackar!den såg ju helbra ut och märket var nytt för migSåhär ser den ut.
![]()
Sådär ja! Cool på läder med.
Är det en Forslundracer som du kör med bredvid Dannebrogen? Gissar att det var under kungliga bröllopet? Var ute med min mahognysnipa samtidigt i så fall![]()
Oj, vilken vacker och svart SC!
Oj, så fin! Revue gjorde verkligen fina klockor, både på utsidan och insidan. Riktigt kul med Hilton och det matchande bandet;-)Satte på ett maskulint band som matchar texten på tavlan... Somrigt så det förslår
![]()