Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Deluxe?
No shit, Sherlock!![]()
Jaså? Smaken är som osv...Forumets fulaste Calypsomatic
![]()
Hur bärs den där? Den är ju sjukt snygg rent estetiskt men den mäter väl 43mm exkl. kronan?
Case ca 40 o bezel 42Hur bärs den där? Den är ju sjukt snygg rent estetiskt men den mäter väl 43mm exkl. kronan?
Bortskrapad lysmassa, fel vridring som inte passar och en fulmeckad originalkrona. Men i rätt ljus/vinkel ser den ok ut från lite håll!Jaså? Smaken är som osv...
Grymt fin den där! Är inte så mycket för dykare, men den skulle jag inte säga nej till, Zenith-fantast som jag är;-)Z heute![]()
Oj, så fin i solskenet!Fortsätter med denna även idag
![]()
![]()
![]()
Så där ja, en vanlig svensson-allt-i-allo-klocka!Bara för din skull tog jag en "vanlig" idag... ;-)
![]()
Skicket är dock som vanligt deluxe;-)Bara för din skull tog jag en "vanlig" idag... ;-)
![]()
Ställer mig gärna i kö på gulingen.Det blev 2 olika idag. En Candino före lunch och en nyanländ City efter lunch.
![]()
Mycket känsla i den.Seiko 6105-8000 - 1969
![]()