Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snygg komposition!Guld idag på nytt krokoband
![]()
![]()
Ja, den är verkligen jätte, jättetråkig!1000m räcker gott till kontoret. Tyvärr den "tråkiga" svarta versionen. Tänk att få ha en gul eller orange...
![]()
Åh herregud så fin. Vilken ref? Haft den länge? En smula avis!
Lite speciellt mönster, vad är det för band? Såg bra ut.Guld idag på nytt krokoband
![]()
![]()
Det gör inte mig något att den är svart! Inte. Alls. Njuter av den på distans; tack för delning!1000m räcker gott till kontoret. Tyvärr den "tråkiga" svarta versionen. Tänk att få ha en gul eller orange...
![]()
Häftigt krokoband! Spontant ser det ut som typ strutsben eller nåt, dock? Var har du köpt det?Guld idag på nytt krokoband
![]()
![]()
Glöm inte Nipple dial!Det är ngt speciellt m öppen 9 eller 6
![]()
Wunderbar!När man vill ta tiden exakt på hundturen! En Heuer Supersport från ca 1970.
![]()
Inte helt självklart, men det är minuter och sekunder;-) Svarta visaren gör ett varv på 30s och den röda ett varv på 30min. Tickar i 5Hz, så kan mäta ner till 1/5s. Mycket användbarWunderbar!
Här är dock frågan fullt befogad...exakt vad mäter den??![]()
Påskur? Eller är det Påsk på isländska?Meister Anker. Orange är ju typ påsk eller?
![]()
Större än så behövs inte när den ser ut sådär!28 stolta millimeter.
![]()
Bättre än en okomplicerad tunnis!En komplicerad tjockis.
![]()
Ja, jag syftar på klockan.![]()
Bättre än en okomplicerad tunnis!
Jag som trodde jag gjorde det enkelt för mig;-) Den där skulle jag inte säga nej till, men de allra supertunnaste från Bvlgari och VC är nog inte min grej. Bra, så jag får några pengar kvar till mat och kläder till barnen;-)
Hade visst en rätt tunn på mig själv just nu;-)![]()
Precis, var snäll mot oss tunnisar!