Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du är uppsatt på kölistan som växer.Ställer mig gärna i kö på gulingen.
Jag förstår. Snygg iaf!Case ca 40 o bezel 42
När kanske lite större än en speedmaster
Känns inte så topptung
Fin, ser bekant ut.Redan postat här idag men får bli en till.. En fin liten Revue som kom i brevlådan för mindre än 10 minuter sedan. Är redan helnöjd
![]()
Den är klart lik bubbleback! Lite det som fick mig att buda hem den från tratten.. 750 kr fick jag den för. Funderar på att plocka hem en riktig bubbleback från rolex mot sommaren om allt går som planerat.. Otroligt fina bb's har du verkligen, båda tvåFin, ser bekant ut.
![]()
Superfin! Vad mäter den?Redan postat här idag men får bli en till.. En fin liten Revue som kom i brevlådan för mindre än 10 minuter sedan. Är redan helnöjd
![]()
Tid förslagsvis..?Superfin! Vad mäter den?![]()
28x34 mm med en lug2lug på 37.2mmSuperfin! Vad mäter den?![]()
Ser ut att sitta bra tycker jag. Boettformen gör nog att den bärs större också.28x34 mm med en lug2lug på 37.2mmHar rätt små handleder samt vinkeln gör att den ser lite större ut
Håller med! Tror boettformen hjälper. En rund 28mm skulle se väldigt liten utSer ut att sitta bra tycker jag. Boettformen gör nog att den bärs större också.![]()
Ja, det gör stor skillnad.Håller med! Tror boettformen hjälper. En rund 28mm skulle se väldigt liten ut
Absolut! Kan höra av mig om det blir aktuelltJa, det gör stor skillnad.Ska den vidare någon gång så kan du ju ha mig i åtanke.
Tack så mycket!Absolut! Kan höra av mig om det blir aktuellt![]()
... på vitt Tropic ja!1000m räcker gott till kontoret. Tyvärr den "tråkiga" svarta versionen. Tänk att få ha en gul eller orange...
![]()