Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Läcker!Sutermorgon
![]()
Läcker!
Är det Huguenin Frères (HF) som gjort boetten? Som sagt, grymt snygg!Grymt fin Captain! Gillar de långa smäckra bandhornen!
Beaucoup!
Sprucket eller limmat glas?Nyinkommen Zenith. Min första turtle! Har inte hunnit sätta datumet än;-)
![]()
Inte sprucket iallfall. Tror inte limmat heller....Sprucket eller limmat glas?
Min erfarenhet är att det är någotdera när glasets kanter ser ut sådär. Oftast är glaset sprucket precis ovanför glasets spännring.Inte sprucket iallfall. Tror inte limmat heller....
Hm, ska undersöka noggrannare!Min erfarenhet är att det är någotdera när glasets kanter ser ut sådär. Oftast är glaset sprucket precis ovanför glasets spännring.
Snygg! Har ett grått nos enicar läder liggandes. Eventuellt 20mm.Måste bara dubbelposta då denna dök upp idag, satan vad NOS är krisp!
Frän snabbjustering av datum med krontryck...var dock lite för snabb!
![]()
![]()
![]()
Originalbandet var tyvärr för krispigt så där måste jag hitta ersättningsband....men sånt är ju bara kul!![]()
Spännande....detta är 20 mm men jag är lite inne på grönt mocka, vitt Tropic eller en Enicar stållänk!Snygg! Har ett grått nos enicar läder liggandes. Eventuellt 20mm.
Superfin! Vilket skick och vilken lyster i den gröna tavlan!Måste bara dubbelposta då denna dök upp idag, satan vad NOS är krisp!
Frän snabbjustering av datum med krontryck...var dock lite för snabb!
![]()
![]()
![]()
Originalbandet var tyvärr för krispigt så där måste jag hitta ersättningsband....men sånt är ju bara kul!![]()
Tack!Superfin! Vilket skick och vilken lyster i den gröna tavlan!