Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det vore kul och lärorikt m du kunde öppna boetten och fotografera boettlock och verk, med boett-, kaliber- och verksnummer kan vi nysta vidare. Det är ditt val men jag tycker det vore bra att bringa klarhet när frågan väl väckts.Vad jag vet så finns den, har som sagt vart in med den hos en urmakare och han såg inga tecken alls på att den skulle vara fake.
Vafalls, vid Jupiters månar vilken skönhet som får inviga julledigheten!
Det vore kul och lärorikt m du kunde öppna boetten och fotografera boettlock och verk, med boett-, kaliber- och verksnummer kan vi nysta vidare. Det är ditt val men jag tycker det vore bra att bringa klarhet när frågan väl väckts.
Rejäla pjäser det där.Har inte bestämt mig än.......
Saru julkitsch? [emoji12]Pyssellördag.
Senapsmalning och julkitsch kräver gulmetall på billigt läder.
Rejäla pjäser det där.
Välkommen! Och grattis till fin Seiko. Kul att se att du har tidtagningen igång när du fikarKaffet uppdrucket och dags att dra ut på klockjakt.
Enda rätta att min första riktiga post är här, med tanke på min klocklådas mögliga innehåll.
Men om ingen hindrar mig (typ erbjuder mig en vattentät sportdressig vintage i bra skick) kommer det att bli ändring idag när övertidspengarna blåses på nåt nytt över disk. LLD är farligt nära att inhandlas.
Klart att man måste ta tid på fikat. Annars sätts ju inga rekord.Välkommen! Och grattis till fin Seiko. Kul att se att du har tidtagningen igång när du fikar
Klart att man måste ta tid på fikat. Annars sätts ju inga rekord.
Gillar din byline, instämmer till fullo. Mitt problem är att jag ännu inte nått fram till andra delen och förmått mig till att sälja någon klocka.
Snyggt med blått. Och tungt med en klocka som gått i familjen sedan starten. Min råkar vara en årsklocka från -71 som min fru nosade upp.Här är min 6139 som farsan haft sen 1970! Originallänk som din på ingång