• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Dagens vintageur.

Ögongodis, berätta mer...:)

Använde denna fram till lunch, Buren Waterman:

VRhY7sY.jpg

Mmmmmögel.
Nyinkommen idag och måste bära den direkt.
Mycket nöjd

fasen, det där kan ju va den bästa bild av tavlan som nån nånsin har tagit... slit den med hälsan! och tack för smidig affär!:)

(...nu gäller det bara för mig att ha is i magen o vänta på min nästa Speedmaster... de här "mellan Speedmaster"-perioderna är nästan lika jobbiga som "mellan båt"-perioderna... el. förresten... ...vet inte om jag har varit utan Speedmaster på 10 år... )

Absolut, men ibland måste man göra korta snabba insatser i diskussionsforumet, för att nära vintagerörelsen :)

helt rätt, släng till ignoranterna ett litet välpatinerat 5513-bete ibland... ....innan de vet ordet av sitter de med mögliga Enicars på bägge armarna o muttrar om "själlösa safirare" härinne på Vintage med den hårda kärnan... ;) o ser aldrig dagsljuset...

Ser ut som vi tajmade postandet. När jag ser din så blir jag övertygad om att någon form av läder är helt rätt. Länk är också rätt. Så jag kommer rulla mellan länk och läder.

Edit: Är den 34 mm?

yep en ref:5500-explorer 34mm, :) typ en airking med explorertavla (och 90% du ser på marknaden är halvkeff redials av vanliga airlkings som vill rida på explorernamnet)

Tillbaka
Topp