Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den var nästan lite Erotiska Eska, väldigt snygg!Exotisk Eska
![]()
Den där har säkert en tung historisk bakgrund.. tänk om man viste vad våra gamla ur varit med om… snacka om substans i vintageintresset.
Precis detta som är så spännande med vintage. Om dom hade kunnat berättat sin livshistoria hade man nog tappat hakan många gånger. Angående lampfoten är det dessvärre en tråkig från Ikea. Inte mycket till historia därDen där har säkert en tung historisk bakgrund.. tänk om man viste vad våra gamla ur varit med om… snacka om substans i vintageintresset.
Vad döljer det för armatur över ”klämfoten”? Eller är det en läcker ljusstake?
Vilken fin tavla den där hade.Exotisk Eska
![]()
Kul att den hamnade på forumet, då kan jag njuta av den på hållNär @Diverdover postade den här i våras så blev jag helt golvad. När den sedermera dök upp på auktion i höstas var det bara att köra - den skulle bli min!
Idag, ett halvår senare, är det faktiskt premiär på armen. Väldigt glad att ha den i samlingen även om jag väldigt sällan kommer att bära den. I mina ögon ett fantastiskt ur med en perfekt tavla, blånerade visare och en smakfullt smyckad boett. Inuti tickar ett Waltham Seaside från 1896, bara en sådan sak.Trevlig helg!
![]()
Tänk när dom kommer in på serviceintervallerna ...Precis detta som är så spännande med vintage. Om dom hade kunnat berättat sin livshistoria hade man nog tappat hakan många gånger. Angående lampfoten är det dessvärre en tråkig från Ikea. Inte mycket till historia där![]()