Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt! Eget fabrikat så klart?Jag tröttnar ofta på länk efter några dagar. Får bli canvas istället.
![]()
Tack! Ja, det är eget fabrikatSnyggt! Eget fabrikat så klart?
Svärfars gamla inslitna tidvisare som jag fick ärva och som sen gick vidare till min son. En klocka som levt ett hårt liv, men som ännu står pall.![]()
SATAN vad cool den är! Ursäkta kraftuttrycket men det bara kom ur mig.En gammal Tudor.
![]()
Inte ett dugg avis....En gammal Tudor.
![]()
Riktigt,riktigt fin.Städ Omegan åkte på [emoji6]
![]()
Skitsur att jag missade mitt nyköp...
Lite sur över att jag inte äger en 7928 också.
![]()
Va vad det du missa? Den där suben är det inget fel på, sluta gnälla och köp en 7928 ifall det inte passar![]()
Köp! Är själv sugen på nåt med rosen på tavlan men är så nöjd med min 7016 från mitt födelseår, 1970, att jag inte riktigt har motivationen att ge mig på jakt.Haha nej suben är det inget fel på men klockan som jag missade var en Rolex oyster med originalkrona från 30-talet...
Kanske måste tröstköpa en 7928![]()
Köp! Är själv sugen på nåt med rosen på tavlan men är så nöjd med min 7016 från mitt födelseår, 1970, att jag inte riktigt har motivationen att ge mig på jakt.
Har inga problem med kraftuttryckSATAN vad cool den är! Ursäkta kraftuttrycket men det bara kom ur mig.![]()