rätt saftiga priser på bukten... Är dem värda det?
http://www.ebay.com/bhp/ollech-wajs
Omöjlig fråga att svara på. De är värda det som folk är villiga att betala. Jag gav 3-4 tusen för min Flieger. Värt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
rätt saftiga priser på bukten... Är dem värda det?
http://www.ebay.com/bhp/ollech-wajs
Omöjlig fråga att svara på. De är värda det som folk är villiga att betala. Jag gav 3-4 tusen för min Flieger. Värt!
Touché!Klart det är så, jag menade mer om urverken är bra!? in-house, lemania eller något 1 juvels Laupen?
Kronograferna jag kikat på är valjoux, i alla fall de moderna o&w. Tror det sitter Landeron i någon av de äldre men kan ha fel. Kul märke, hursomhelst.
Tycker fortfarande att det känns lite väl saftigt att kräva 20-40 loppor...
Ovanligt snyggt för att vara flexband.Accutron Astronaut på flexband från Kreisler; budgetalternativ till deras "coffin link"![]()
Fruktansvärt snyggt!Jo det är en hybrid mellan flex och halvstyv länk som verkar vara avsedd för just Astronaut med sina 17,3 mm; ansluter även med rätt radie mot boetten.![]()
Fruktansvärt snyggt!![]()
Supercool!Jo det är en hybrid mellan flex och halvstyv länk som verkar vara avsedd för just Astronaut med sina 17,3 mm; ansluter även med rätt radie mot boetten.![]()
Vet inte riktigt vad det är.Det står O&W på tavlan.Men har sett likadana med annat namn.Kan panelen reda ut vad det är för klocka?![]()
Nu har jag inte läst igenom alla poster så noga så jag vet inte om din fråga redan är besvarad, men det där, min vän, är en Cimier eller Lucerne Sport.
Supercool!
Är det stämgaffel i dem där?
Kändes rätt med singular-nato på denna idag:
![]()