Bild?Körde typ 6x 5 min och resultatet blev ok. Den blanka ytan försvann åtminstone.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bild?Körde typ 6x 5 min och resultatet blev ok. Den blanka ytan försvann åtminstone.
Hela ringenKörde du hela ringen eller bara insertet?
I så fall se till att tvätta den ordentligt. Har du kvar klor under insertet eller längs kanterna så kan det rosta efter ett tag. Det behövs inte många kloratomer...Hela ringen
Ok,,tack för tipset. Återkommer med bild.I så fall se till att tvätta den ordentligt. Har du kvar klor under insertet eller längs kanterna så kan det rosta efter ett tag. Det behövs inte många kloratomer...
Albino!
![]()
Tack! Den diktatorsrollen hade inte suttit fel heller!Grattis! Var själv sugen på den där, riktigt fint skickHär på min handled med välbekant diktatorsdinka!
Lemania TG idag!
![]()
Albino!
![]()
Jag menade på den TG..Trodde Lemanian var lillebror?
Jag menade på den TG..![]()
Motionerade denna gammel-Enicar idag:
Den är tyvärr inte jämnt patinerad utan "skadad" kring högra kanten på tavlan...men det hör till!Fantastisk tavla på din Enicar.
Kanonsnygg - kallas det linnetavla? Eller har jag tagit för många öl?Motionerade denna gammel-Enicar idag:
![]()
Testkör uret jag råkade polera bort doublén på! Var inte stål under vad jag förstår vet dock ej vad det är
Helt okey blev det till slut iallafall!
![]()