Certinan har fått sig ett nytt sekundhjul och sekundvisare!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sådär ja!!! Bra jobbatCertinan har fått sig ett nytt sekundhjul och sekundvisare!
Lär väl fixa några halvtrasiga klockor iaf, annars blir du ju så sur och beskyller mig för att vara en horder av trasigt skrotSådär ja!!! Bra jobbat
Du har många finfina klockor! Men hur mycket skrot du gömmer lär vi nog inte få veta...Lär väl fixa några halvtrasiga klockor iaf, annars blir du ju så sur och beskyller mig för att vara en horder av trasigt skrot
Mysig Atlantic!Plötsligt händer det? Man upptäcker att en är för lite .... Två är lagom ..... Armarna är långa ..... Var ska detta sluta? Kommer man smyga utmed bakgatorna i långärmat i ett försök att dölja sin last
Tackar, ja den är en av favoriternaMysig Atlantic!
Läderförbud är inget att bry sigg om! Snyggt!!Hittade ett NOS ödleskinn! 20-14 så rejält avsmalnande och var bara tvungen att bryta mot @theargonaut s läderförbud...
Kul att den fått ett nytt liv. Har du lyckats tyda serienumret ännu?Certinan har fått sig ett nytt sekundhjul och sekundvisare!
Nja, inte mer än dem siffrorna jag gissade mig till förut. Det får bli ett senare bekymmer...Kul att den fått ett nytt liv. Har du lyckats tyda serienumret ännu?
Vänta nu! Vad var det jag gillade....
Just nu funderar jag om jag inte ska lägga vantarna på den här, paddan växer på mig
Du gav just bort din klocka till migVänta nu! Vad var det jag gillade.
Och fick även stå för frakten.Du gav just bort din klocka till mig
Såå otroligt snällt av dig!Och fick även stå för frakten.
Nu är det helg!
Jag är nyservad och har fått nytt glas.
Tror jag skall ut och leta rätt på en Örnen ikväll. Har alltid varit förtjust i dem som är bra på att klia mig på boettlocket.
Ha det fint!
/Svalan Sportsman 1953
Satan vilken schnygg kombo. Hoppad min hundring till BCF hann fram i tid. Du har min adress sedan tidigare @jabla ?Blev vintage på kvällen.
Jodå, kommer i veckan.Satan vilken schnygg kombo. Hoppad min hundring till BCF hann fram i tid. Du har min adress sedan tidigare @jabla ?
Love 69!